Lupta urma sa inceapa din clipa in clipa.
Eliza ajunsese la sediu.
-E posibil ca el sa fi aflat de noi deoarece are oameni infiltrati peste tot ,inclusiv in politie.
Spun aceste lucruri pentru ca ne putem astepta la orice.
Mateo POV
Ma simt asa incomplet si parca lipseste ceva ,"ea".
Nu am mai aflat vesti de atat de mult timp si tot ce sper e ca o sa fie totul bine si o voi putea revedea .
Intre timp,la sediu era multa zarva.
Luptatorii lui Ernsto se pregatisera de o viitoare lupta cu pistoale ,pusti ,mitraliere si fel de fel de arme poate necunoscute de oamenii din afara .
Eliza stia ce avea de facut ,iar astfel teama disparea incet .
-Sunteti gata sa pasiti in interior ?Odata ajunsi acolo nu mai puteti da inapoi .
Indiferent ca vom muri sau ca vom castiga ,vom lupta pana la capat!.
-Suntem pregatiti!striga politistii in cor.
Eliza ii conduce inauntru ei intampinand multe capcane puse se presupusul sef al acestui loc .
Au reusit sa treaca peste toate aceste obstacole ,dar greul deabea acum incepea.
Se apropiau cu pasi repezi de un mare pericol ,numai de ei stiut.
-Eliza ,chiar de ar fi sa murim vreau sa te ajut sa iti atingi scopul si la randul nostru sa il prindem pe acest criminal.
-Multumesc mult .Hai sa luptam cu demnitate si ..daca o sa murim ,macar stim ca am incercat!
Nu le mai era frica de nimic atata timp cat stiau acest lucru ,ca au incercat.
-Tradatoareo?!
-Derek?! Pleaca de aici ,te rog .Nu vreau sa te ranesc.
-Ne-ai tradat ,sefu' te-a ajutat si tu ..
-Eu ce? Ne-a luat de langa familii ,a facut un lucru bun,nu?
Ne-a antrenat pentru a deveni "masini de ucis" iar acest lucru numesti tu ajutor ,nu?
-Nu stiu ce sa mai cred nici eu .
Sefu zice ceva ,tu alceva iar in final nimic nu e la locul lui .spune baiatul, dupa care scoate pistolul si isi trage un glont in cap.
Se saturase de viata ,de toate intrebarile pe care si el la randul lui si le punea si nu gasea raspuns .
Cu ochii in lacrimi dar privind inainte trece pe langa baiatul care o sustinuse mai mereu la sediu,care ii fusese prieten iar acum era mort.
Acest lucru nu o descuraja ,ba din contra ,o facea mai puternica si totusi,se intreba oare cati oameni vor mai trebui sa moara.