Rick
A mai trecut o zi ,mi-e asa greu fara ea ,fara sa ii vad zambetul ei ,fara sa o strang in brate.
Eliza ii simtea si ea lipsa dar nu avea ce sa faca in legatura cu acest lucru .
Ernesto nu stia de " presupusul "
plan de a-l prinde.
Luptatorii aveau o noua misiune : sa omoare un sef al mafiei din orasul vecin .
Misiunea nu era asa dificila pentru ei deoarece ei erau destul de bine pregatatiti .
Fiecare dintre ei avea cate o "poveste de viata " interesanta .
Unii erau rapiti si adusi la sediu ,altii erau cersetori si nu aveau de ales decat sa faca acest lucru pentru a trai iar altora le era amenintata familia.
-Sefu ' ?
-Ce e? Iti place sa ma deranjezi ,nu?
-Nu ,defapt am primit un email din partea fetei .
-Care fata ,tembelule?Doar nu se numeste "fata".
-Stiti ,cea pe care o cautati.
-Tembelule ,o cheama Eliza .ii spune el,dupa care il impusca direct in inima .
Era un obicei de-al lui sa omoare lumea si ,desi avea inima ,cateodata parea ca nu are .
In afara obsesiei pentru Eliza ,nu avea niciun alt sentiment pentru alcineva.
Pentru el ,ucisul unei persoane era ca mersul pe bicicleta ,foarte usor si pe deasupra acest lucru era o placere .
Timpul trecea iar ziua prinderii lui Ernesto se apropia cu pasi repezi.
Planul era bine pus la punct ,tot ce mai lipsea era ca ei sa il puna in practica.
-Domnisoara Eliza ,sunteti sigura ca vreti sa mergeti acolo cu noi ?!
-Desigur .Fara mine va fi foarte dificil sa va descurcati deoarece nimeni nu cunoaste sediile mai bine ca mine .
Tot ce vreau e ca acest om sa plateasca pentru toate delictele sale.
-Si o sa plateasca ,te asiguram.