Eram trista dar in acelas timp decisa sa termin odata aceasta baie de sange.
Murisara destui oameni si nu mai vroiam sa pateasca la fel si altii.
Ma saturasem de acest om care era de vina pentru toate aceste lucruri si chiar de as fi murit aveam de gand sa rezolv aceasta problema odata pentru totdeauna.
Ma apropii cu pasi repezi catre persoana care mi-a distrus viata desi ,fara ajutorul lui nu l-as fi cunoscut pe Rick.
Se aud niste impuscaturi ,erau "vechii mei colegi".
-Eliza,ai o ultima sansa datorita vremurilor de demult .
Alege ,ori te predai si scapi cu viata,ori vom fi nevoiti sa te ucidem.
-Chiar e necesar sa fiti asa?
Doar un lucru mai zic .
Cu ce va ajuta defapt acest om?
Va ia de langa familii ,testeaza otravuri pe voi iar daca rezistati va face sa nu mai stiti cine sunteti si sa ucideti.
Daca lasati armele jos si va alaturati noua scapati de inchisoare si va veti putea intoarce la familiile voastre.
E alegerea voastra!
Daca stateau bine sa se gandeasca asta era o alegere destul de buna ,isi puteau incepe o noua viata ,puteau fi tratati ca niste oameni.
Ei decid sa ii se alature Elizei deoarece la randul lor il detestau pe Ernesto din simplul motiv ca lui nu ii pasa de viata luptatorilor .
Se apropiau de incaperea unde era Ernesto care acum era pe cont propriu.
-Ernesto ,daca te predai acum nu o sa patesti nimic..
-In visele tale pustoaico,am o bomba .
Decat in inchisoare mai bine ajung in iad dar o sa vi si tu cu mine.
Avea o bomba pe care o putea detona oricand .
-Asculta-ma,nu face acest lucru ,nu se merita sa mori.
-Fetito,te-am placut si chiar nu sti cat .
Daca vroiam ,pana acum erai moarta !
Vrei sa traiesti ?!Atunci intra inauntru dar singura si neînarmata ,altfel o sa muriti cu totii.
-Bine ,calmeaza-te ,voi veni.
-Eliza,nu poti face asta.
-Si atunci ce vreti sa facem ,sa murim?