Capitolul 27 "Lupta "

180 12 0
                                    

Nici acum nu imi vine sa cred ca am avut curajul sa fac acest lucru si ,desi imi este foarte teama sper ca voi reusi sa scap de acest om pe care il detest asa mult.
-Eliza ,esti gata ?O sa plecam in 15 minute.
-Sunt pregatita .Astept de asa mult timp clipa asta .
-O sa fie totul bine ,te asigur eu.
Omul acesta era seful departamentului de politie din orasul vecin .
Multi oameni vroiau sa scape de acest om fara scrupule pentru ca pe langa jafuri ,omorase atatia oameni nevinovati.
Plecasera pe un drum iar acum nu mai era cale de intoarcere .
-Esti sigura ca vei fi bine?E ultima ta sansa sa pleci .
-Cum am mai spus ,vreau doar ca Ernesto sa ajunga acolo unde merita deoarece a facut atata rau nu doar mie ci si altora.
Sa nu va mai aud spunand aceste lucruri ,il detest prea mult pe omul asta .
Mai aveau foarte putin pana a ajunge la destinatie .
Intre timp ,Ernesto afla de "presupusa vizita" a Elizei.
-Sefu, e urgent !
-Ce e ,cap sec?! Aveti toti un obicei prost de a ma deranja .
Nu vezi ca sunt ocupat ?
-Daca nu era o urgenta nu insistam sa va vorbesc.
-Aha ,cum zici tu . Ai noroc azi asa ca doar spune ce ai de zis si pleaca .
-Am aflat de la spionul nostru din politie ca...
-Ca ,ce balbaitule?!
-Eliza planuieste impreuna cu sefii de sectie atat de acolo cat si din orasele vecine sa va prinda.
-Ce veste buna ,chiar aveam chef de ucis pe cineva .
Stai linistit ,nu pe tine .
Mi-ai dat o veste minunata ;azi voi scapa atat de prostii aia cat si de nerecunoscatoarea aia de Eliza.
Intai o sa fie a mea iar dupa o sa moara incet,in chinuri iar astfel isi va aminti de mine si in iad'.
Pana a ajunge fata la sediu ,Ernesto se pregatise impreuna cu luptatorii de lupta .
Desi erau depasiti numeric ,erau mult mai pregatiti decat toti politistii care venisara pentru a ajuta la prinderea lor.
Ei erau niste "masini adevarate de ucis".

Rapirea ElizeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum