- "Czemu ciągle się na mnie patrzyłaś ?"-spytał się mnie Lukas
- "wcale nie " - powiedziałam , czułam jak moje policzki robią się czerwone...
-"Mhm,przecież widziałem "- dodał chłopak , miał taki słodki głos
- " Ymmm..No...J-ja..Ten..Yyy..Muszę już iść "- odpowiedziałam , trochę się przy tym jąkając ...
- "No dobrze , widzimy się w klasie "- puścił mi oczko i odszedł...
Szłam szkolnym korytarzem , nie znając w ogóle szkoły. Przypomniało mi się ,że na na następnej lekcji mam w-f .Podążałam dalej korytarzem w poszukiwaniu szatni...W trakcje szukania przypadkowo zderzyłam się z kimś . Okazało się,że wpadłam na Lukasa.Chłopak się uśmiechnął :)
Odwzajemniłam jego gest :) Okazało się , że stoimy pod szatnią..Poszłam się przebrać.
W-f minął mi bardzo szybko...tak jak reszta lekcji.
Po skończeniu zajęć poszłam się ubrać ,zmieniłam obuwie , założyłam parkę i wyszłam ze szkoły.
Udałam się na przystanek autobusowy . Zauważyłam na nim Lukasa. Odruchowo się uśmiechnęłam.
Podeszłam do niego i zaczęliśmy rozmawiać . Rozmowa minęła nam szybko , zauważyliśmy nadjeżdżający autobus. Wsiedliśmy do autobusu. Chłopak zaproponował ,żebyśmy razem usiedli.
Od razu się zgodziłam :) . Droga do domu minęła nam szybko . Po wyjściu z autobusu , ruszyliśmy w stronę naszych domów. Przed domem Lukasa ,pożegnaliśmy się.
Wchodząc do mojego domu zdjęłam buty , założyłam swoje milutkie kapcie i poszłam na górę do swojego pokoju.Położyłam się na łóżku ,wzięłam swój telefon i sprawdzałam fb. W pewnym momencie dostałam powiadomienie . Ktoś dodał mnie do znajomych. Okazało się , że to Lukas. Bardzo się ucieszyła , od razu przyjęłam jego zaproszenie. Zablokowałam telefon i odłożyłam go na swoje miejsce.Po chwili usłyszałam znajomy mi dźwięk. Nie mogłam uwierzyć...
****************************************************************************
Co o tym sądzicie ? Mam kontynuować ? Proszę odpowiedzi w komentarzach...
Gwiazdki=Motywacja :) :P
CZYTASZ
Szkolna miłość..<3
RomanceNazywam się Kate , mam 16 lat ... Spotkałam w szkole nowego chłopka :) , który bardzo mi się spodobał ...