Lukas do mnie napisał...:)
Lukas:Hej ;)
Bez chwili zastanowienia odpisałam .. Byłam ciekawa w jakim celu do mnie napisał, miałam nadzieję , że chcę się spotkać ,ale to tylko marzenie... Jak taki chłopak jak on chciałby się spotkać z taką dziewczyna jak ja.
Kate:Cześć :)
Lukas :Co tam ?
Kate:Leże i się nudzę :/ a ty?
Lukas: W sumie to samo :/
Kate:Przepraszam :)
Lukas : Za co ?
Kate: Za to , że na ciebie wpadłam :(
Lukas: Nic się nie stało :) , mogłabyś wpadać na mnie częściej :P
Nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała...-pomyślałam
Kate :Jesteś tego pewien ? :P
Lukas: Tak , a czemu nie ? :P
Kate: Nie wiem :/
Lukas: Co robisz wieczorem ? :)
Kate: Nie wiem , nie mam żadnych planów na wieczór.. a ty ?
Lukas:Chciałbym się spotkać z pewną dziewczyną.. ale nie wiem czy się zgodzi :/ :)
Skrycie myślałam ,że chodzi Lukasowi o mnie , ale szybko wybiłam sobie ten pomysł z głowy...
To jest nie możliwe żeby chciał spotkać się właśnie ze mną
Kate:Kto jest tą szczęściarą ? :)
Lukas: Czy ja wiem,czy szczęściarą ? Jestem przecież zwykłym chłopakiem :)
Zwykłym chłopakiem ...Ehhh.. nie dość, że bardzo przystojnym,miłym, wysportowanym ,uprzejmym,kulturalnym i wiele innych dobrych cech ..Można by było wymieniać ich tysiące .. to na dodatek bardzo skromnym chłopakiem ... Po prostu był ideałem - pomyślałam, a zaraz potem odpisałam .
Kate:Nie jesteś zwykłym chłopakiem :) Jesteś bardzo miły , nie to co inni ..
Lukas:Dziękuje , że tak sądzisz :)
Kate: No to kto jest ta szczęściarą ?
Lukas: Ty :)
Kate: Żartujesz sobie ze mnie :(
Lukas: Nie , naprawdę chciałbym się z tobą spotkać :) Nie smutaj proszę :/
Kate:No dobrze ,wierzę ci ;)
Lukas: O której mam po ciebie wpaść ? :)
Szybko zerknęłam na godzinę , była szesnasta dwadzieścia sześć.. Do 17:00 powinnam być gotowa
- pomyślałam i od razu odpisałam Lukasowi
Kate: Może być o 17:00 ? ;)
Lukas:Tak :) , już nie mogę się doczekać :) papa :*
Kate: Do zobaczenia ;) :*
Podniosłam się z łóżka , podeszłam do szafy, wzięłam ubrania i poszłam do łazienki aby się przygotować .
Wzięłam krótki prysznic.Użyłam słodko pachnącego żelu , tego co zazwyczaj .Wytarłam swoje mokre ciało oraz włosy ręcznikiem.
Ubrałam się w ubrania i stanęłam przed lustrem . Wysuszyłam włosy , a następnie zaplotłam z nich warkocz :) Wyglądałam nawet ładnie. Podkreśliłam oczy tuszem do rzęs i nałożyłam na swoje usta różowy błyszczyk. Stwierdziłam,że jestem gotowa na wyjście z Lukasem. Byłam ciekawa gdzie mnie zabierze ?
Była już szesnasta pięćdziesiąt cztery ,więc szybko zeszłam na dół , ubrałam się i wyszłam na dwór. Byłam zaskoczona bo przed drzwiami czekał na mnie Lukas :)
Cześć ,co tutaj robisz masz jeszcze 6 minut ? - palłam bez zastanowienia :)
Czekam na ciebie Kate :) Czy ja wiem czy tak wcześnie.. - odpowiedział chłopak
Chciałam pocałować go w policzek na przywitanie , ale bałam się reakcji chłopaka.
Ku mojemu zaskoczeniu chłopak zbliżył się do mnie i złożył pocałunek na moim policzku.Byłam w szoku . Po paru sekundach dotarło do mnie co się dzieje , szybko odwzajemniłam gest chłopaka :)
Lukas tylko się uśmiechnął . Chyba zorientował się ,że mnie zaskoczył.
Hmm..No to gdzie idziemy ?
Chłopak uśmiechnął się tylko a zaraz potem odpowiedział :
"Może pójdziemy do parku ? "
"Bardzo chętnie , dobrze zrobi mi spacer na świeżym powietrzu"
No to co idziemy ? powiedział chłopak , złapał mnie za rękę i poszliśmy w stronę parku..
Przez całą drogę zadawaliśmy sobie pytania.Okazało się , że Lukas ma starszą siostrę :)
Kocha grać w piłkę nożną . Lubi zwierzęta i jest dobry z fizyki , nie to co ja ...
Chłopak zaproponował mi pomoc w nauce przedmiotu . Zgodziłam się była to dobra okazja do nawiązania bliższej relacji między nami .
Doszliśmy do parku , w którym znajdowało się piękne jezioro usiedliśmy na jego brzegu i ...
**********************************************************************
Co o tym sądzicie ? Czy akcja nie rozgrywa się za szybko ? :/ :)
Chciałabym poznać waszą opinię :) Proszę o odpowiedzi w komentarzach ;)
Gwiazdka=Motywacja :)
CZYTASZ
Szkolna miłość..<3
Roman d'amourNazywam się Kate , mam 16 lat ... Spotkałam w szkole nowego chłopka :) , który bardzo mi się spodobał ...