Moartea este o solutie?

344 19 1
                                    

Era timpul. Eram asa emotionata.
Ma asezasem pe banca de langa cel mai frumos copac inconjurat de tufe de trandafiri cu vedere la lac, locul perfect pentru primul meu sarut. Il vad venind din departare.
,,Hey, ai venit!" A spus el putin trist.
,,Cum puteam sa nu vin?" Am chicotit. ,,Ce s-a intamplat? Imi pari cam... Trist."
,,Da asa este... Sunt cam trist"
,,Povesteste-mi. De aceea ma aflu aic."
,,Pai eu si cu Eri stii ca am fost impreuna o perioada..."
,,Da, stiu asta doar sunteti cei mai buni prieteni ai mei"
,,Pai ne cam uram... Adica foarte rau.. Si Brianna era cu Eri si ti-au gasit tableta in vestiar si au vazut cand ti-am trimis un mesaj cu Hey 💗💜💜 iar acum ele cred ca suntem impreuna... Iar pentru ca eu si Eri ne uram acum... Nu poti sa mai fii prietena amandurora."
,,Wow... Patrick... Nu pot sa imi ceri sa aleg intre voi doi. Pur si simplu nu pot alege."
,,Daca nu poti alege nu este nici o problema."
,,O, serios? Multumesc ca ma intelegi si ca nu trebuie sa fac o asemenea alegere."
S-a ridicat de pe banca.
,,Da, adica e simplu, plec eu din viata ta, ramai cu Erica si gata, nici o problema."
,,Stai ce? Nu... Patrick stai!"
Era prea tarziu... Plecase.
Pana sa ajung acasa nu m-am putut abtine sa nu vars o lacrima, si inca una... Si inca una...
Cand am ajuns acasa deschid telefonul... 37 de mesaje de la Erica si 8 apeluri pierdute... Am incurcat-o...
Cand am vazut ca mesajele erau ca discutia mea cu Patrick... Adica mi-a spus si ea de incident si de faptul ca nu pot sa fiu prietena cu amandoi... Am inceput sa vars lacrimi... Siroaie..
Am pus telefonul deoparte, m-am dus la baie, iar in al 2-lea sertar era prietena mea veche... Lama...
Am zgariat usor, apoi m-am oprit. M-am uitat pe geam si am vazut cele doua stele... Cea pe care mi-o dedicase Patrick isi pierdea din stralucire.
Stelele au inceput sa imi sopteasca.
Alegerea corecta e in spatele greselilor.
Am adormit cu lama langa mine, nefolosita decat pentru o zgarietura.

Te caut printre stele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum