O veste tragica...

149 9 0
                                    

Serios Emma? Chiar in momentul in care ma gasesc si eu sa trimit un mesaj diabolic si crud, ea se trezeste sa ma sune. Chiar ii trebuia atat de tare tema la mate in momentul in care sunt rea?
Eh... M-am obisnuit cu Emma, sponana si imprevizibila. Te suna sau iti scrie cand te astepti mai putin. Asa e Emma. Nu ai ce sa ii faci...
Dupa ce ii dadusem tema la mate i-am explicat ce s-a inatmplat si mi-a argumentat de ce sa nu ii trimit mesajul si pana la urma nu l-am trimis. Probabil ca daca il trimiteam incheiam prietenia mea cu Patrick. Ce m-as face eu fara Emma?

A doua zi dimineata

Eram foarte happy, din nu stiu ce cauza, cand am primit cea mai groaznica veste din viata mea.
Ma spalam pe dinti, lucru obisnuit si ascultam muzica. Dintr-o data aud telefonul. Era un mesaj de la Patrick. ,,Hei". Atunci mi-am spus ca o sa ii raspund dupa ce ma spal pe dinti.

Peste cateva secunde, un nou mesaj
Patrick: voiam sa stii ca sunt in spital.

In momentul ala credeam ca lesin pe jos. Am scuipat tot din gura, m-am sters si l-am intrebat ce s-a inatmplat. Pe la 6 dimineata fusese in pre-coma la urgente din cauza problemelor lui de sanatate. Acum se trezise si imi scrisese mie. Inafara de mine si Eduard nu mai stia nimeni. Eram atat de ingrijorata. Statea in spital o spatamana. Am crezut ca imi sare inima din piept. Asa as fii mers la el si l-as fii luat in brate sa vad cum se simte....
Cum o sa rezist eu fara cel mai bun prieten al meu? Nu o sa pot. Bine dar avand in vedere ca el are acum pe altcineva poate ca si eu ar trebui sa fac la fel...

Te caut printre stele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum