Marturisiri dureroase

253 15 0
                                    

Am incercat toata noaptea sa dau de Patrick... Nimic! Nu raspunde... Doar da seen. I-am scris o gramada de mesaje cum sa nu plece din viata mea, dar nu a raspuns...
Pe la 12.30 a.m.
Mesaj de la Patrick
,,Nu pot..."
Am incercat sa il conving sa ramana si i-am scris o poezie...
Pana la urma a acceptat sa ramana... Dar daca Erica mai face lucruri care lui nu ii convin ... Pleaca de tot...
Voiam sa ii spun ceea ce simt pentru el atunci si acolo dar inainte sa apas trimite... Am adormit.
Dimineata
Ma trezesc dintr-un vis atat de uimitor... Eram in bratele lui... Era magic... Pacat ca era doar un vis.
Dimineata i-am povestit Janessei ce se intamplase si visul meu. Ea i-a trimis visul lui Patrick. Mi-a trimis mesaj legat de visul meu cum ca e foarte interesant si ma gandeam oare... Janessa i-a trimis si altceva? Asa ca l-am intrebat dar a spus ca ar fii bine sa ii trimit eu inainte sa afle el si atunci a aflat...
A fost trist pentru ca el era indragostit defapt de Alexa din clasa lui.
A aflat in cel mai urat mod ca sunt indragostita de el.... Ma intreb la ce va duce asta..
Pai... Ramane de vazut la scoala... Poate se va intampla ceva mai bun pentru ca din cate mi s-au intamplat pana acum, mai rau nu are cum sa fie.

Te caut printre stele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum