O poza! O poza! Stii cate poate ruina o poza??! Iti spun eu! O viata intreaga! Un suflet intreg!
Hăăăhhh
Am gasit ieri o poza cu Patrick de cand era mic si am facut misto de el, dar el a luat-o in serios si mi-a dat block.
Suparata i-am scris pe mesaje:
,,Hai maaai! Nu te supara... Era doar o gluma!! Iti dau si eu poze cu mine cand eram mica si poti sa faci misto de mine cat vrei"
Astept ce astept si...
,,Nu imi pasa! Ma doare undeva de pozele tale si de tine..."
Am pus telefonul deoparte si am inceput sa vars lacrimi.... Viata mea pur si simplu se terminase...
STII CEVA? EU IN TOT TIMPUL ASTA TI-AM DAT TOT CE AM AVUT! VIATA MEA, INIMA MEA, SCERETELE MELE, INCREDREA MEA, PRIETENIA MEA! TE-AM IERTAT DUPA CE CA TU AI FOST CEL MAI MARE NESIMTIT SI TI-AM BATUT JOC DE MINE IN ULTTIMUL HAL, IAR TU ASA MA TRATEZI?
SE PARE CA TU AI UITAT FOARTE REPEDE TOT CE S-A INTAMPLAT SI TOT CEEA CE A INSEMNAT PRIETENIA ASTA! SI PENTRU MINE INCA INSEAMNA FOARTE MULT! DAR SE PARE CA TIE NU TI-A PASAT DE ASTA! DE MINE, DE PRIETENIA NOASTRA, DE NIMIC! TI-A PASAT NUMAI SA ITI BATI JOC DE MINE SI SA FACI PE ZI CE TRECE SA SUFAR MAI TARE.... CREDEAM CA SUNTEM CMBP ... DAR POATE CA DOAR EU AM CREZUT ASTA.... POATE TOT CE S-A INATMPLAT PANA ACUMA A FOST DOAR UN VIS FRUMOS! DE CARE TIE NU TI-A PASAT!
Asta am simtit in momentul ala... Au urmat multe lacrimi...
A inseamnat foarte mult dar m-a jignit... Vreau sa ramanem doar doi oamnei care se cunosc..
Astea au fost ultimele mele cuvinte...
Si de atunci nu am mai vorbit.... Fara sa vorbesc cu el ma simteam singura, distrusa, sufletul meu disparuse...
CITEȘTI
Te caut printre stele
Romance,,Te caut printre stele" este un roman de dragoste dedicat adolescentilor ce cauta iubirea imposibila, in cazul acesta ,,Maya" cauta adevarata dragoste uitandu-se pe cer. V-a reusi sa gaseasca ceea ce cauta?