Jumatate nu inseamna intreg

288 22 0
                                    

Dimineata
Ma trezisem fara un lucru. Lama. Am cautat-o peste tot. Nicaieri.
La 5 minute distanta de incident primesc o poza de la Patrick cu lama mea la el, urmata de textul Asta cauti?.
La scoala, eram la dulapul meu. Un biletel pe usa:
Ne vedem langa baia fetelor de la etajul 2 in pauza de pranz.
Semnat:
Erica S.
Eram acolo. Locul potrivit, momentul potrivit inscrise pe bilet. Am crezut ca nu mai vine, dar iat-o.
,,Imi pare rau." am spus eu cu privirea in pamant.
,,Uite imi e greu sa accept faptul ca fostul meu e cel mai bun prieten al tau si ca s-ar putea sa te raneasca foarte tare dar... Poate putem ramane prietene."
,,Off... Dar eu nu pot fii prietena ta! Trebuie sa fiu viata ta, dar mai bine decat nimic."
Am chicotit amandoua si ne-am dus la cantina. La masa noastra ma astepta Patrick.
,,Eu ma duc sa imi iau mancare, va las sa vorbiti singuri."
,,Multumesc" i-am soptit.
M-am dus spre Patrick. Avea in mana o punga de hartie.
,,Ce credeai ca vrei sa faci? Moartea nu e o solutie!" A spus Patrick ingrijorat.
,,Ba este daca ai fii in locul meu."
,,Nu este indiferent! Ce te-a apucat? Asta ramane la mine momentan si ar fii bine sa nu mai gasesc asa ceva."
,,Parca nu iti pasa de viata mea. Parca plecasei."
,,Da, dar pana ma voi obisnuii cu ideea ca nu mai fac parte din viata ta o sa te verific in fiecare noapte de acum."
,,Tot continuui cu ideea ca vrei sa pleci. Nu trebuie sa pleci!"
,,Ba da! E mai bine pentru toti."
S-a ridicat de la masa si a plecat la prietenii lui.
Pai... Am obtinut-o pe Erica inapoi... Mai ramane Patrick... Pff... Cu jumatate dintr-un intreg cu realizezi multe dar decat nimic...

Te caut printre stele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum