Sfarsitul.

191 13 4
                                    

Totul e frumos. Dar totul are si un sfarsit.
Credeam ca prietenia nu isi are sfarsitul, dar m-am inselat. Au fost prea multe sa mai putem continua.
Eu si Patrick am pus punctul aici. Defapt... Eu am pus punctul aici. El voia sa ne impacam. Dar eu am descoperit viata mea reala. O viata mai buna, mai frumoasa. O viata fara el.
A fost o poveste frumoasa, poate prea frumoasa pentru a fii adevarata. Poate totul a fost un vis, dar acum ne-am trezit la realitate. Vietilor noastre le e mai bine separate.
Inainte as fii facut orice pentru el si probabil ca si el ar fii facut orice pentru mine, dar ,,inainte" este tot parte din trecut. Acum el e doar o persoana necunoscuta. Poate asa, cand ne vom intalni dinnou, va fii ca prima data, totul va fii pentru prima data. Dar nu poti sa fii prieten cu cineva cu care ai in spate atata trecut frumos. Si chiar daca incerci sa uiti trecutul, amintirile se vor intoarce oricand.
Eu fost momente frumoasa, chiar multe; au fost momente grele, triste, momente in care am plans de fericire, si momente in care am plans de tristete. Toate astea au facut parte dintr-o prietenie. Dar trecutul e trecut, daca nu il uitam, mai tarziu ne va durea sau vom regreta ca acel trecut a fost al nostru.

Draga trecut,

Te rog, nu te mai intoarce! Ai fost minunat, mi-a placut sa traiesc acele momente, dar acum am nevoie sa dispari. Uita ca ai fost trecutul meu.
Daruieste-i altcuiva un trecut ca al meu din care sa poata invata. Eu din acest trecut am invatat ca nu orice prieten isi da masca jos in fata ta, ci isi da masca jos in fata altora mai buni ca tine.
Invata-i pe cei cu un trecut urat sa iubeasca cum am iubit si eu si sa nu greseasca asa cum am gresit si eu.

Draga viitor,

Fii la fel de neasteptat ca trecutul si invata-ma din trecutul altora.

Te caut printre stele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum