Fereastra cu povesti

623 25 0
                                    

Era noapte, cam 1:30 a.m. Ma uitam pe geam la stele si telefonul meu incepe sa sune. Era Patrick.
,,E tarziu. De ce nu dormi?" Am spus eu ingrijorata, crezand ca s-a intamplat ceva.
,,Ma uitam pe fereastra si am vazut o stea foarte frumoasa si m-am gandit la tine."
M-am inrosit toata si am spus ,,Poate reusesti sa mi-o arati candva."
,,Poate chiar pot. Uita-te in jos."
Credeam ca mor. Toata rosie in obraji, noroc ca era noapte si nu se prea vedea nimic. Era Patrick chiar l-a fereastra mea. 
L-am invitat inauntru. Stateam amandoi la fereastra mea uitandu-ne pe cer.
,,Deci... Si tu te uiti la stele noapte?" Am spus eu incercand sa ascund roseata de pe fata.
,,Da! De cele mai multe ori incerc sa aseman stelele cu persoane, cum am asemanat acea stea lucitoare cu tine." A spus el zambind si aratand sper o stea. ,,Aceea e steaua mea preferata. Cea mai frumoasa dintre toate."
,,Defapt... Si eu am o stea preferata. Nu e cea mia stralucitoare, nici cea mai frumoasa, dar e speciala. Cand ma uit la ea... Zambeste."
S-a uitat la mine si a zambit.
,,Acea stea pentru mine esti tu, nu esti perfect, dar nici neimportant."
,,Eu cand voi putea, voi da numele tau acelei stele." A spus Patrick parand cam rosu la fata.
,,Asta ma gandesc si eu mereu. Sper ca peste ani sa stam sa ne uitam pe geam si sa ne amintim de acest moment, de acele stele."
Amandoi am dus privirea in alta parte, apoi el se uita foarte atent la mine. Am intors si eu capul sper el. Apoi ne apropiam incet unul de altul. Eram aproape, cand dintr-o data usa a inceput sa se deschida usor...

Te caut printre stele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum