O distanta, un vis distrus

161 9 3
                                    

Okay.
Deci.
Fara deci.
Patrick. Ohh, Patrick. Stiu ca nu te va interesa dar, nu te mai iubesc. Am spus-o. Ce bine ma simt.
Dar... Totul e complicat. Cameron este un baiat nou in viata mea. Il cunosc de o luna, dar simt ca il cunosc de mult mai mult timp si chiar daca pare ciudat am inceput sa simt ceva mai mult pentru el. Ne-am cunoscut accidental, dar poate ca soarta asta a vrut. Sa ne cunostem si sa vedem ceea ce simtim. A fost cel mai frumos accident care i se poate intampla cuiva in viata lui. Vorbeam si mi-a marturisit cel mai frumos lucru care mi se putea intampla.
Uite.... Simt ceva pentru tine. Mai mult decat pentru o prietena.
Nu e uimitor cum doar cateva cuvinte pot sa aduca o viata fericita?
I-am marturisit si eu, dar.... Aveam o problema. O problema greu de suportat. Distanta.
Cate lucruri poate crea o distanata de 2 ore.... Ne iubim dar nu putem fii impreuna... In momentul ala imi venea sa merg la el, sa il tin tare in brate si sa planga la el in brate pentru toata noaptea sau si mai bine pentru toata viata. Il iubesc atat de mult. Dar dinstanta.... Hala de distanta.
Dar pana la urma soarta a fost buna cu mine si mi la dat pe el. Acum stiu ca ma iubeste. Dar acum ca stiu asa sunt trista ca nu pot sa fiu cu el... 2 ore distanta creeaza 1000 de lacrimi. As fii preferat ca cele 1000 de lacrimi sa se scurga pe camasa lui, iar mainile lui sa ma incolaceasca precum un sarpe. Nu mai am decat un singur motiv pentru a fii trista. Ca nu pot fii a lui. Sunt mai mica, stiu, dar si el si eu ne dorim asta dar din cauza distaneti nu se poate.
Daca nu era distanta asta acum eram impreuna, peste 10 ani ne-am fii casatorit, am fii avut 2 gemeni cu ochi albastrii ca ai lui si par cret ca al meu, un husky si o casa pe plaja, dar acele 2 ore stau in calea acestui destin.
Okay, exagerez. Mai e mult pana la casatorie, dar pana la urma cateva ore nu ma lasa sa fiu cu cel pe care il iubesc.
Toate mi se intampla numai mie, nu? Macar acum pot sa mor fericita stiind ca ma iubeste.

Te caut printre stele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum