Natalia
Dzisiaj wracamy do Ameryki. Wszystko już mam spakowane. Ubrałam czarne spodenki i różowy crop-top. Chłopacy też byli już gotowi. Za godzine mamy samolot.
- Chodźcie już lepiej być wcześniej- powiedział Alex.
- No chodźmy- powiedziałam i wyszliśmy z hotelu oddając klucze od pokoju. Spotkaliśmy Kacpra i Maćka i całą 5 ruszyliśmy na lotnisko.
Po 15 min spacerze dosliśmy do lotniska. Wszystko związane z lotem załatwiliśmy w 30 min zostało nam 15 min do lotu.
- I wracamy do domu.- powiedział Maciek.
- No, ale tam też będziemy mieli dużo rozrywki.- Odpowiedziałam.
- A wracasz do mnie ?- spytał Maciek.
- Skończe już tam liceum, wiec przyjade tydzień przed rozpoczęciem.
- Okej jadziemy do rodziców z Kacprem na 2 dni.
- No spoko.
- Pasarzerowie lotu do Miami zapraszamy do bramki numer 105.- powiedziała jakaś pani.
- No to ruszamy.- powiedział Mike
Podeszliśmy pod bramkę , a później zajeliśmy miejsca. Siedziałam koło Mike i Alexa, a Maciek i Kacper po drugiej stronie.
Włożyłam słuchawki do uszu i włączyłam piosenkę po chwili zasnełam.
- Natlia wstawiaj zaraz londujemy.- powiedział Alex.
- Już.
Gdy wysiedliśmy z samolotu moi rodzice już na naa czekali.
- Witajcie dzieci jak tam podróż.- spytała mama tuląc się do mnie.
- Wspaniale, ale jesteśmy strasznie zmęczeni.- powiedział Maciek.
Pożegnałam się z Alexem i Mikem i razem z rodzicami, Maćkiem i Kacprem ruszyliśmy w stronę domu. W czasie jazdy ktoś napisał mi wiadomość. Wyciągnełam telefon i zaskoczyła mnie terść wiadomościOd: nieznany
Czysz to nie wspaniałe uczucie spotkać po latach dawno przyjaciela ? Lecz to nie takie piękne spotkanie uważaj na niego. On skrywa tajemniece, która cie zaboli.Kto to mógł napisać i skąd wiedział o spotkaniu z Justinem ? I co on ukrywa ?
- Coś się stało ? - spytał Maciek
- Nie nic a co miało się stać ?
- Gdy przeczytałaś coś po twojej minie można było zobaczyć, że coś się stało.
- Nie to nic takiego .- odpowiedziałam.
I postanowiłam na razie się tym nie przejomować.
Po 10 min dojechaliśmy do domu. Od razu poszłam do pokoju i rzuciłam się na łóżko od razu zmęczona lotem zasypiajam.Kacper
Gdy przyjechaliśmy do domu od razu Natalia poszła do pokoju. Ja razem z Maćkiem wzieliśmy walizki do jego pokoju i przyszykolwaliśmy dla mnie miejsce do spania.
- Dobra ja ide spać jestem strasznie zmęczony.- powiedział Maciek.
- No ja też.- powiedziałem i położyłem się na materac przyszykowany dla mnie. Po chwili zasnąłem myśląc o wydarzeniach z Hiszpanii.
Obudziłem się o 20. Wstałem i zeszłem na dół gdzie siedział tam Maciek i Natlia.
- Hej- powiedziałem
- O hej już wstałeś? - powiedział Maciek
- No co robicie ?
- Oglądamy szybscy i wściekli 6.- powiedziała Natalia. - Maciek idź zrób popcorn.
- Nie chce mi się - powiedział
- Dobra ja pójde zrobić.- powiedziałem
- Dzięki Kacper- powiedziała wesoła.
Skończyliśmy oglądać film o 22 i poszliśmy do swoich pokoji.
- Nie chce mi się spać- powiedział Maciek
- Mi też nie może pójdziemy się na plaże?
- No spoko.
Przebraliśmy się i wyszliśmy z domu zostawiając wiadomość dla rodziców Maćka.
Gdy dotarliśmy na plaże zauważyłem jakąś dziewczyne i 2 chłopaków. Po chwili zorientowałem się, że to Natalia, Mike i chyba Tomek z którym byli w tym więzieniu.Natalia
Nudziło mi się strasznie, więc napisałam do Mika i Tomka by zjawili się na plaży. Wyszła z domu i poszłam na plaże. Tam czekali już na mnie przy molo.
- Hejka.- powiedziałam
- Hej to co robimy ? - spytał Tomek
- Chodźmy się kąpać- powiedział zadowolony Mike.
- Przecież nie mamy strojów.
- Od czego jest bielizna? Przecież już to robiliśmy.
Po chwili byliśmy już w wodzie.
- Natalia ?! - usłyszałam krzyk mojego brata. Obok niego stał Kacper.
- Maciek co ty tu robisz ?! - powiedziałam głośno.
- Nudziło nam się, więc przyszliśmy na plaże tobie chyba też.
- Chodźcie do nas.- krzyknął Mike
Chłopcy rozebrali się i weszli do wody. Spędziliśmy tam chyba z 3 godziny. Ubraliśmy się. Porzegnałam się z Mikem i Tomkiem. Maciek , Kacper i ja poszliśmy jeszcze so sklepu i kupiliśmy lody. Później wróciliśmy do domu. Wykąpałam się ubrałam piżamę składającej się jak zwykle z dużej koszuli Filipa i majtki.
O 3 w nocy jeszcze nie spałam bo nie mogłam zanąć. Nagle ktoś wszedł do pokoju. Tym kimś okazał się Kacprem.
- Hej śpisz ?- spytał
- Hej nie moge zasnąć a ty ?
- Tak samo, więc co robimy ? - zapytał nie pewnie drapiąc się po karku.
- Nie wiem może pogadamy albo obejrzymy film co ?- spytałam.
- Może film.- powiedział
- Okej jaki ?
- Może kolejną część szybscy i wściekli ?- spytał.
- Okej.
W połowie filmu zaczełam być śpiąc i zasnełam na ramieniu bruneta.Kacper
Jakoś nie mogłe zasnąć. Niestety Maciek już spał, a ja nie miałem co robić, więc stwierdziłem, że pójde zobaczyć czy Natalia śpi. Byłem zaskocziny a zarazem szczęśliwy, że Natalia nie śpi. Włączyliśmy kolejną część szybscy i wściekli. W połowie filmu Natalai zasneła na moim ramieniu. Była taka piękna usta mniała lekko rozchylone aż chciałem ją pocałować, ale się powstrzymałem. Jej włosy były porozrzucane na poduszcze. Spała tak spokojnie i nie chciałem jej obudzić przy wstwaniu, więc wyłączyłem film i laptopa i po chwili zasnąłem obok Natalii.
***********************************
No i mamy kolejny rozdział.
Przepraszam że wcześniej nie dodałam rozdziału, ale nie miałam czasu na napisanie.
Za niedługo będzie 7 tys. wyświetleń !! Nie wiecie jak się ciesze.
Czekam na komentarze i gwiazdkiDo następnego kochani
Miłego dnia
CZYTASZ
Bad Girl and Boy ✅
Teen FictionHistoria dwójki nastolatków, którzy spotykają się po raz pierwszy w NY. ,,Wpadam na Natalię. Jest ubrana w obcisłe czarne rurki i krótką czerwoną bluzkę z głębokim dekoldem, a jej usta... Mam ochotę je skosztować. - Sorki - mówi i odchodzi." W kole...