Natalia
Wychodzę wściekła z domu i wsiadam do lamborghini. Nawet nie wiem gdzie jadę i mam to gdzieś chce być z dala od tego wszystkiego. Jadę już 200 km/h nie obchodzi mnie to... Nie wiem kiedy zaczynają mi lecieć łzy. Jestem wściekła na tego skurwysyna którego kocham.. Widzę przede mną jadący wolno samochód, gdy jestem blisko chce go wyprzedzić gdy nagle zauważam tira.. widzę światło i słyszę mój krzyk, a później ciemność...
Maciek
Martwię się o Natalie, gdzie ona jest. Jeśli by się coś jej stało Kacper już nie żyje.
- Kurwa stary jak jej się coś stanie to nie ręczę za siebie więc módl się, żeby jej nic nie było.
- Satry ja też się o nią martwię nie wybaczyłbym sobie jeśli by sobie cos zrobiła, albo coś się stało.
Nagle mój telefon dzwoni to Natalia.
- Halo?
- Dzień dobry z tej strony pielęgniarka szpitala pańska siostra miała wypadek samochodowy proszę przyjechać.
Nie to nie może być prawda znowu.. Zabije skurwysyna.
- Co jest stary?- mówi Kacper, a ja nie wytrzymuje i przywalam mu w twarz.
- Przez ciebie kurwa Natalia miała wypadek.
Wybiegam z domu i wsiadam w samochód oczywiście Kacper też jedzie i jedziemy szybko do szpitala.
Musze zadzwonić do mamy.
- Halo synku.
- Mamo Natalia miała wypadek właśnie jadę do szpitala.
- O boże już wsiadamy do samochodu i jedziemy postaramy się być jak najszybciej.
Gdy dojechaliśmy szybko wybiegam z samochodu i biegnę w stronę szpitala.
- Gdzie jest Natalia Black jestem jej bratem.
- Pańska siostra ma właśnie operacje, a więcej pan się dowie na 2 piętrze.
- Dobrze dziękuje.
Mówię i szybko biegnę na drugie piętro.
- Gdzie jest moja siostra?!!
- Proszę się uspokoić właśnie ma operacje i niestety walczymy o jej życie.
Gdy pielęgniarka to mówi już nie kryje łez moja mała siostrzyczka walczy o życie, a to wszystko przez tą pieprzoną zdradę tego chuja.
- Wszystko przez ciebie ty zasrany chuju jeśli ona nie przeżyje to nie ręczę za siebie !!
Mówię wkurwiony i siadam na krześle czekają bo nic kurwa innego nie mogę zrobić. Lekarze i pielęgniarki wbiegają na sale jest ich coraz więcej. Po godzinie siedzenia biegnie moja mama.
- Synku co z Natalią.- mówi już zapłakanym głosem.
- Ona.. Ona walczy o życie.- mówię i znów zaczynam płakać mama i tata też. Dlaczego znów ją to spotyka dlaczego ?!
Kacper
Wszystko moja wina czemu poszedłem na ta cholerną imprezę? Czemu ją zdradziłem? Niech jej nic nie będzie proszę ona musi żyć ja ją kocham ona nie może mnie zostawić..
Siedzimy już 7 godzin i nic ciągle ją operują. Nagle drzwi się otwierają i wychodzi lekarz.
- Dzień dobry jestem mamą Natalia co z nią ?
CZYTASZ
Bad Girl and Boy ✅
أدب المراهقينHistoria dwójki nastolatków, którzy spotykają się po raz pierwszy w NY. ,,Wpadam na Natalię. Jest ubrana w obcisłe czarne rurki i krótką czerwoną bluzkę z głębokim dekoldem, a jej usta... Mam ochotę je skosztować. - Sorki - mówi i odchodzi." W kole...