2
(Na obrázku Chloe)
Dokázali jsme nakupovat tři hodiny a pořád jsme všechny ty tašky zvládli udržet. Koupila jsem si pár outfitů, ale hlavně boty.
"Kdyby pizza byla chlap, tak si ho vezmu. Dostal by moje kalhotky cokoliv!" Zavrčela Chloe, když kousla do pizzy. Jsme nejlepší kamarádky už od základky a pořád jsem ta tichá. Jsme obě dvě úplně jiný a pořád se divím jak nám to spolu může fungovat.
"Pěkný." Zasmála jsem se a napila jsem se svojí sody. "Takže co budeme dělat s naší bitchwitch?"
"To co vždycky." Tleskla Chloe. "Najdeme si způsobit jak zničit její radost."
"Ale nemáme tolik peněz na ty lístky. A hlavně je to vyprodaný." Řekla jsem a najednou zavibroval mobil. Nová zpráva na kiku.
KONEČNĚ."Vždycky to nějak jde. Tohle nech na mě, nepotřebuješ peníze, když máš rodiče!"
Zakroutila jsem hlavou a klikla jsem na tu zprávu. Když jsem uviděla zprávu od Uplnthehood byla jsem šťastná. Jenom jeho jméno mě udělalo šťastnou.
🌊 Eggroll🌊
Ahoj;) Jsem Thomas z omgle...
Tvoje přivítání bylo trochu suchý, ale to se zvládne
:P Žádná profilová fotka?Ne mám blbou kameru takže by to nevypadalo dobře. Ale ty...Wow.
Dobrý wow nebo špatný wow?
Dobrý wow! Jsi nádherná:)
Co děláš?Děkuju:)
A nic moc nakupuju a jim.
Ty?Píšu písničky. Oooh
nějaký sexy prádlo?;)Možná x Třeba to jednou uvidíš xx
New picture message!
Už žádný debaty;)A protože jsem naivní debil, tak jsem ten obrázek otevřela. Na obrázku bylo opálené a vypracované tělo s kalhotama dost nízko na to abych viděla jak velkej je. Zalapala jsem po dechu a vykulila jsem oči. K nějakýmu péru jsem byla nejblíž- když jsem se dívala na porno.
"Jseš v pohodě K?"
"Uh..jo, jo! Jsem v pohodě." Ne nejsem v pohodě.
Pobrala jsem všechny zbytky a hodila je do koše. Chloe se zvedla se mnou a pořád se na mě dívala tím pohledem jako 'co ti je?'. Ale potom to ignorovala a šli jsme."Ještě než půjdem zastavíme se ve Victorias Secret?" Polkla jsem.
"Ale vždyť už jsme tam byli."
"Já vím, ale viděla jsem tam nějaký věci, který se mi fakt líbili, ale nevzala jsem si je. Ale změnila jsem názor." Mumlám, když jsem nervózní. Část mě věděla, že to na co myslím, tak že toho budu litovat. Ale jestli mi Thomas věřil na tolik, že něco takovýho poslal, tak můžu i já.
"Jo jasně. Chápu." Pohladila mě Chloe na zádech.
#x##x#x##
Co to sakra děláš Kaylen?
Nedokážu bejt jenom ve spodním prádle ani před mými rodiči natož před někým jiným. Zabralo mi děsně dlouho než jsem se s takovýhlema věcma mohla s Chloe třeba jenom bavit. A ona vypadá jak zatracená špejle. Nejsem ta nejhubenější; Ale víš co- Ne. Jseš hot Kay! Přestaň se bát.
Chloe na mě trpělivě čekala před kabinkou a já jsem se dívala na sebe do zrcadla. Sundala jsem si svojí sukni a byla jsem jenom v růžových kalhotkách a začala jsem si rozepínat podprsenku. Nechala jsem jí spadnout na zem. Odemkla jsem si mobil a šla jsem na Kik. Klikla jsem na ikonku s kamerou. Zhluboka jsem se nadechla a vyfotila jsem si svoje prsa. A poslala jsem to Thomasovi. Můj dech se začal zrychlovat, když se slovo odesláno proměnilo v přečteno. Na obličeji se mi vytvořil úšklebek.
"K jsi tam v pořádku?!" Zavolala Chloe.
Odpověděl během vteřiny;
Damn miluju tě."Jo! Líp než nikdy jindy."
ČTEŠ
Sexting | C.H (CZ)
FanfictionPrávě si píšete s cizím člověkem.|Chyba číslo jedna, Kaylen je patnácti letá holka, která není nějak speciální. Ale, když se seznámí se svým novým "kamarádem" na internetu, stane se z toho něco víc. Nepovažuje se to za nelegální dokud spol...