❥3

4K 88 2
                                    

3

Calum's POV

Nevim co jsem si myslel; poslat nahou fotku nějaký holce. Je to dost ryskantní, už jenom potom co se stalo s tim mým snapchat videem, ale rozhodně jsem nečekal, že mi taky jednu pošle! Ale nebyl jsem nějak smutnej, když mi jí poslala..

Už si píšeme pár dní a je dost vtipná, dobře se s ní povídá a je milá. Ale naše zprávy začínají být trochu pikantnější. Vymyslel jsem si to jméno Thomas, protože jestli zjistí kdo doopravdy jsem, tak kdo ví co by udělala.

"Koukáš se na porno nebo se připravuješ na vystoupení?" Střelil mě Michael nerfkou. Zasmál jsem se a odložil jsem mobil. Budu jí muset odepsat dýl.

Come as u are💎

New picture message!
Konečně mám piercing v pupíku.
Líbí se ti?;)

Jasně že se mi líbí, měl jsem špatnej den
 než jsi mi napsala;)

lol, proč?

"Fakt vtipný Michaele. Už připravili stage?" Zvedl jsem se, protáhl jsem se a snažil jsem se dělat, že mi právě Kaylen neposlala fotku jejího břicha nebo fotku jenom ve spodním prádle. Tohle si budu muset nechat pro sebe. Jsem s klukama vážně blízkej a říkám jim všechno, ale kdybych jim tohle řekl, tak by mi zase vyprávěli jak je to špatný a různý jiný sračky. Nějaký věci by měli zůstat jako tajemství.

"Yup! Už jenom čekáme než opraví ty mikrofony, abychom mohli něco málo zkoušet." Řekl. Ashton a Luke přišli ze stage a něčemu se hrozně smáli. 

"Proč vypadáte tak znuděně?" Zasmál se Ashton. Dal jsem si nohy na stůl, znova jsem si vytáhl mobil a Luke si na mě sedl. Hned jak si na mě sedl, tak začal kroutit zadkem jak debil. Usmál jsem se.

"Snažil jsem se tu být sám, ale vy tři debilové jste zkazili to krásný ticho." 

"Ticho? To je co?" Střelil po mě znova Michael. Bouchl jsem ho a snažil jsem se Luka ze mě dostat. A konečně jsem klikl na Kik.

"Když už mluvíme o tichu, všimli jsme si, že jsi poslední dobou nějak moc tichej. Kdo je ta důležitá, se kterou si píšeš, že nám to ani nemůžeš říct?" Luke se snažil přiblížit, aby viděl co mám v mobilu. Ale rychle jsem ho zamkl.

"Jeho holka." Pozvedl Ashton obočí. Hned jsem se na něj podíval. Co ten ví?

"Co?-"

"Nedělej blbýho kámo. Taková rada, až si příště budeš chtít ukládat Omegle chaty... zavři si počítač."

Začal jsem se červenat a sedl jsem si. Vzhledem k tomu, že jsem ten tichej z naší z kupiny tak si mě vždycky dobíraj. Vím, že to nic není, ale zrovna o tomhle potřebuju, aby byl Ashton zticha. 

Všichni se mi zasmáli. "A já si myslel, že jsem jedinej." Zasmál se Luke. Protočil jsem nad nima očima a Luka jsem odstrčil. Spadl na zem i s mým mobilem. Když jsem ho chtěl rychle vzít, Michael mi ho vzal.

Díky bohu, že jsem ho zamkl!

"9854. Ooh, ono to fungovalo! Vážně už by jsi si to měl změnit."

Sexting | C.H (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat