❥7

1.9K 63 1
                                    

7

Snažila jsem se teď zaměřít jenom na jednu věc. A to je psaní mojí fanfikce. Zavřela jsem tumblr a viděla jsem, že mi někdo napsal. Napsala mi Chloe, i když sedíme doslova hned vedle sebe. 

Promluv s nim -_- 

A co mu mám jako říct? 
Hele Calume, zapomeň na tý nahý fotky, 
který jsem ti poslala. 
Chci omluvu.

Tak nějak. :)

-_-

"Lidi, mám nápad." Chloe si sedla a Michaelova ruka spadla z jejího ramena. Všichni se na ní trpělivě koukali. Všichni už tady sedíme několik hodin v trapným tichu a předstíráme, že se díváme na telku. Já jsem seděla na jedný straně místnosti a Calum, nebo měla bych říct Thomas? Seděl na druhý straně místnosti. Cítila jsem se fakt stupidně, že jsem na to nepřišla dřív. Ale Chloe a já se zítra musíme vrátit do našeho normálního života a ani jedný z nás se domů nechce. Aspoň, že ona si něco užila. Můžu dodat, že víc než jednou. 
A abych Caluma nasrala tak jsem se na všechny kluky chovala mile, aby se Calum cítil odstrčenej. Já vím; zním jak svině. Ale zaslouží si to.

"Co kdyby jsme si zahráli Strip Shots? Někdo řekne něco co nikdy neudělal, a když to někdo udělal tak si musí sudnat nějaký oblečení a napít se tequily, tak, že jí vypije v podstatě z někoho. Ten kdo bude první nahej prohrál." Vysvětlila Chloe. Otevřela jsem pusu a zamračila jsem se na Chloe. V hlavě jsem měla jenom jednu velkou otázka: Proč sakra musela vybrat zrovna tuhle hru?
Měli jsme se celej večer dívat na Netflix a nic nedělat a místo toho se to všechno změnilo na nejhorší.

Luke přinesl tři flašky, sůl a pár skleniček z kuchyně. Chloe rychle nakrájela pár kousků limetky.
Všichni jsme se posedali okolo stolu. Někteří mají na obličeji větší úsměv než ostatní. Moje srdce mi začalo ťukat mnohem rychleji, když jsem viděla, že se na mě Calum pořád kouká. 

"Víte co, já půjdu první!" Vykřikl Calum a díval se na mě s až moc natěšeným úsměvem. "Nikdy jsem nikomu neposlala fotku mých koz." 

Z jeho věty se můj obličej hned proměnil v rajče. Luke se smál a kroutil hlavou, zatímco Michael Caluma kopl. Vražedně jsem se na něj podívala a jako jediná jsem si vzala skleničku do ruky. Fajn. Jestli chce hrát. Budem hrát.
Sundala jsem si svoje kalhoty a odhodila jsem je někam do pryč. Díky bohu, že jsem se převlíkla z mých kalhotek se Spongebobem. 

Podívala jsem se na Ashtona. "Sundej si tričko." Řekla jsem mu, když jsem se konečně rozhodla na kom hodlám tu tequilu vypít. Ukázala jsem mu, aby si lehnul na zem. A předtím než jsem si toho všimla, jsem už sjížděla jedním prstem po jeho hrudi. Položila jsem tu skleničku na jeho břicho a dala jsem trochu soli nad lem jeho kalhot. Dala jsem si vlasy do zady a pomalu jsem to slízla. A samozřejmě jsem při tom koukala na Caluma. Otevřela jsem pusu a kopla jsem do sebe tu tequilu. Opatrně jsem si ještě do pusy vymáčkla tu limetku. Všichni kromě Caluma se smáli a tleskali. A Ashton si nandal zpátky tričko. 

"No, to bylo hot." Zasmál se.

"Děkuju." Řekla jsem a sedla jsem si zpátky na svoje místo. Věděla jsem, že jsem Caluma naštvala. Tahle hra bude ještě zajímavá. "Fajn, teď já." 

#x#x#x#x 

Chloe byla bez trička v jejích šortkách. Ahton, Calum a Luke byli jenom v jejich boxerkách. Michel v jeho tričku a slipech. A já jenom v mých kalhotkách a podprsence. 
Ani nemusím říkat, že jsme všichni měli pár skleniček a byla to jenom neškodná hra. Calum a já jsme říkali věci naschvál, aby si ten druhej něco sundal. Teď byl Luke na řadě. Zívl a smál se jak idiot. No řekněme, že toho taky nevypil málo. 

"Um.. Nikdy jsem nepolíbil nikoho, kdo je stejnýho pohlaví." Z kluků si nikdo skleničku nevzal. Chloe a já jsme se na sebe ušklíbli a Chloe to už do sebe kopla. Moje břicho mě začalo bolet jenom z toho pomyšlení nad dalším napitím.

"Byli jsme zvědaví a políbili jsme se na jedný párty." Vysvětlila jsem před tím než jeden z nich něco řekl. Zvedla jsem se, zakopla jsem a spadla jsem na gauč. Znovu jsem se zvedla a něčí ruce objali můj pas. 

"Takže teď už se chováš mile?" Zamumlala jsem Calumovi. Pustil mě a ironicky se zasmál.

"Víš co? Já nebyl ten kdo řekl: Oh, ještě nikdy mi nikdo nevyhulil!" 

"To ale bylo až POTOM, co jsi řekl to s těma kozama." 

"Víte co? My si tady vezmeme zbytek tý vodky a necháme vás, aby jste si pokecali o samotě." Michael vzal Chloe za ruku. Všichni si něco šeptali a pak jsme jenom čekali až zavřou dveře. Sedla jsem si na gauč a zavrčela jsem. Už teď jsem cítila tu bolest hlavy, která by se měla za pár hodin dostavit. Calum si vedle mě sedl a cítila jsem jak na mě zírá. Nechtěla jsem nic říkat, protože by to všechno bylo jenom horší.

"Musíme si o tom promluvit Kayeln..." Když jsem uslyšela, že z jeho úst vyšlo moje jméno, něco to semnou udělalo. Nevim jestli v dobrým nebo ve špatným.

"Calume." Zasmála jsem se. "Neni o čem mluvit. Lhal jsi mi, konec story." Vysvětlovalo to proč byl ze začátku tak stydlivej.

"Přesně proto jsem ti neřekl už na začátku kdo jsem. Bylo by všechno nějak jinak kdybych ti to řekl?"

"Možná.. Já nevim- ano. Jsi celebrita. Vypadala bych jako nějaká děvka co tě chce jenom kvůli penězům a proto ti posílá nahý fotky." Řekla jsem upřímně. Kousla jsem se do rtu a podívala jsem se po celé místnosti, abych našla moje oblečení. Calum mi dal ruce na tváře a já se na něj podívala. 

"Vidíš? Teď víš tu pravdu, a protože jsem celebrita tak semnou nechceš mít nic společnýho. Můžeš se na to aspoň na dvě vteřiny podívat z mý perspektivy?" 

Dala jsem jeho ruku pryč z mý tváře. Usmála jsem se na něj a pokrčila jsem rameny. 
Stejně na něj nemůžu bejt až moc naštvaná, protože on pořád neví kolik mi doopravdy je. A upřímně nějak neplánuju mu to zatim říkat. Vlastně to sám řekl; Je to celebrita a kdyby si paparizzi nějakým způsobem přečetla zprávy, který mi napsal nebo fotky, který mi napsal, tak má po kariéře. Ale technicky to neni nelegální dokud jsme spolu nespali, takže jsem v pohodě.

"Dobře. Omlouvám se za to, že tě tak odsuzuju, ale je to prostě hrozně trapný. Viděla jsem Calumovo Hoodovo péro." Zasmála jsem se. Calum do mě strkl a zvedl se, aby uklidil všechen ten nepořádek, kterej jsme udělali. 

"No, měla by jsi mít otevřenou mysl a ne nohy." 

Zatvářila jsem se ublíženě. "Nedělej jakoby jsi to nemiloval."

"Vy zítra odjíždíte co?"

Vzpomněla jsem si na všechny ty úkoly, který musím udělat a v hlavě jsem si dala facku. Ne jenomže nenávidím školu, ale pondělky jsou jako dárek od satana. Je to peklo. Jenom prostě nemám energii na to, abych předstírala, že mám ráda lidi.

"Yep. Zpátky do školy a do normálního života. 
Otevřela jsem pytel na odpadky a Calum to tam začal všechno házet. 

"No, jestli ti to nevadí, tak bych s tebou rád zůstal v kontaktu. Mohli by jsme někdy ven. A tentokrát ani nebudeme muset být nahý." Řekl a já jsem se zasmála.

"To bych ráda." 

Sexting | C.H (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat