6
Kaylen's POV
"Chloe, tohle je špatný! Hodně špat-"
"Šššš. Přestaň panikařit, dobře? Něco vymyslim." Dala mi ruku před pusu a hlasitě pošeptala. Dala ruku pryč z mojí ruku a zamkla naše dveře. Začala si vybalovat a promýšlela plán, jak vyřešit můj problém. Chloe už na štěstí bylo osmnáct, ale já? Mě je teprve patnáct a šestnáct mi ještě nějakou dobu nebude.
To, že půjdeme do klubu, znamenalo, že se budeme taky muset dostat dovnitř; nemůžeš se tam dostat, když nejsi ani dost stará na to, aby jsi řídila. A jestli tam s nima nepůjdu, tak budu vypadat trapně. Takže, jsme znovu u lhaní... a lhaní.
Skvělí.
"Nic tohle nevyřeší Chloe. Ti kluci si myslí, že už jsem dospělá, jasný? To znamená, že když zjistí kolik mi je doopravdy, tak ne jenom, že budu totálně ztrapněná, ale taky tady nebudu moct zůstat. A Calum mě nemá rád-"
Moje panikaření bylo zastaveno, když jsem ucítila Chloeinu ruku na mojí tváři. Dala mi dost velkou facku na to, aby mi tam zanechala nějakou červenou skvrnu. Najednou bylo ticho.
"Dej se dohromady laskavě. Opakuj po mě; Ty jsi Kaylen Rebecca Sterling, máš úžasný vkus a jsi holka s mnoha talenty, do kterých zapadá to, že na tebe ostatní holky žárlí, protože tvoje píčá je lepší než ta jejich." Vysvětlila Chloe na jeden nádech a dívala se mi do očí. Čekala než to po ní zopakuju.
"To říkat nebudu..." Zavrčela jsem a čekala jsem, kdy konečně bude v týhle situaci seriózní.
"Fajn, jak chceš. Pojďme se prostě převlíct, udělat si make-up, vlasy.. a ty na mě necháš ten zbytek."
"Ale-"
"Věř mi, zvládnu to." Usmála se Chloe.
Rozhodla jsem se to nechat bejt a začala jsem si vybalovat.#x#x#x#x
Jestli mi neni tolik, kolik si kluci myslí, že mi je; to jediný co můžu dělat je aspoň tak vypadat.
Samozřejmě jsme byli poslední a kluci už nás popoháněli, aby jsme zrychlili. Cesta autem byla v pohodě. Pár trapných momentů, když na mě Calum zíral, ale nenechám si kvůli němu zničit náladu. Vždycky jsem se na něj taky podívala a s úsměvem, ale on se jenom rychle otočil. Byla jsem v pohodě dokud mi nedošlo jakej problém vlastně mám. Chloe mě držela za ruku a stáli jsme za klukama. Nechali nás, aby jsme prošli mezi těmi netrpělými lidmi, co čekali ve frontě a zastavili nás vepředu. Papparazi za námi šly jako stín a ten blesk z kamer mě málem oslepil.
Ten co tam stál a pouštěl lidi dovnitř nás pustil, ale před nás s Chloe dal ruku a zastavil nás.
"Vím, že jste s nima, ale i tak potřebuju vidět vaší občanku. Pravidla jsou pravidla." Řekl. Hlasitě jsem polkla a podívala jsem se na jeho vysašku; Jason.
ČTEŠ
Sexting | C.H (CZ)
FanfictionPrávě si píšete s cizím člověkem.|Chyba číslo jedna, Kaylen je patnácti letá holka, která není nějak speciální. Ale, když se seznámí se svým novým "kamarádem" na internetu, stane se z toho něco víc. Nepovažuje se to za nelegální dokud spol...