❥4

3.3K 105 0
                                    

4

Kaylen's POV

Nesnáším, když musím lhát svojí rodině a přátelům. Dny utíkali, konzert Fall Out Boy je jenom pár hodin ode mě a za těch několik dní se mi povedlo zničit moje celé portfolio. Potaji vycházení z domu, nedělání úkolů, nové piercingy a ta největší lež ze všech; dělat, že se nic neděje. Ta vina z toho, že jsem už Thomasovi poslali mnohem víc než jednu nahou fotku mě užírá za živa. Ale už jsem od něj dlouho žádnou zprávu nepřečtla; bojím se, že se zase nechám. Ale ta zvědavá část mě chtěla víc. A chtěla si užívat tyhle špatný věc. Jestli s tímhle hodlám jít ještě dál; Musím to někomu říct.

"Chlo, mám pro tebe hypotetickou otázku.." Dostala jsem ze sebe a položila jsem lak na nehty. Taky jsem ztlumila písničky a ona zavřela časopis. 

Oblízla si rty a kývla na mě. "A já mám hypotetickou odpověď." Vtipkovala.

"Dobře. Mluvím hypoteticky! Co kdyby jedna moje kamarádka posílala takový nahý fotky klukovi, kterýho potkala na internetu? A ví, že je to špatný, hlavně protože on je..." Polkla jsem. "Nad zákonem a ona ne?" 

Chloe nadzvedla obočí a pomalu zavřela její časopis PopCrush. Otočila se  na mě, aby se mi mohla dívat do očí. Dívala jsem se jí do očí a čekala jsem na odpověď. Na jejím obličeji se objevil malý úšklebek, protože mě zná až moc dobře na to, aby věděla, že ta moje kamarádka... jsem vlastně já.

"A poslal i on tvojí kamarádce nějaký takovýhle fotky?" 

"Tak nějak. Nepochlubila se."

"Hmm. No tak v tom případě to záleží na tom jak dlouho ho znáš. Myslím, že by jsi ho měla víc poznat přes mobil. Jako, že si zavoláte. Facetime nebo skype. Možná se domluvit na nějakém setkání. Dřív než zjistíš, že všechny ty tvoje fotky jsou všude po internetu." Rychle jsem se na ní podívala a hlasitě jsem polkla.

"Jak jsi poznala, že myslím sebe?"

Chloe se usmála a šla ke skříňce. "Jsi moje nejlepší kamarádka. Jaktože jsi mi o tom neřekla dřív?! Jak se jmenuje? Kde bydlí? Je hezkej?" Usmála se na mě a převlékla se do šortek a pruhovaného trička. Zvedla jsem se, protáhla jsem se a hledala jsem svoje Niky. A oddychla jsem si, že mě za to nějak nepomlouvá.

"-Přesně proto. Ale jmenuje se Thomas, je mu devatenáct a Australan." Otočila jsem se, zvedla jsem mobil a ukázala jsem jí jeho fotku. "Vidíš?" 

Chloe si zrovna čistila zuby a musela si promnout oči, aby na to viděla. "Hmm."

"Co?" Zasmála jsem se. 

"Nic. Jenom mi někoho připomíná." Zamumlala s pusou plnou pasty a kartáčku. Jenom jsem jí  na to kývla.

Když jsme se oblíkli a sedli jsme si do auta, vzpomněla jsem si, že jsem celou dobu Thomase ignorovala. Nakonec jsem se konečně rozhodla, že si tu zprávu přečtu. 35 nepřečtených zpráv.
Pf, to rozhodně nehodlám číst všechno..
Takže jsem si přečetla jeho poslední tři a odpověděla jsem.

Kaylennnn! Měli by jsme si zavolat :D

Co děláš?

Musím ti něco říct...

Klídek kluku lol. Nenaštvi se hned :D
Ale zrovna jsem přemýšlela nad tím samým!

Super! Takže si zavoláme později dobře..?
Teď nemůžu :D

Pořád nemůžeš lol,
 ale musím uznat,
 že už se nemůžu dočkat až uslyším tvůj hlas..

Šlo nám to teď tak dobře, 
že jsme si nepsali nic sexuálního a ty jsi to teď zkazila!!
Gahhh


Wtf? Lol nemyslela jsem to nějak sexuálně!
 Idk jenom si prostě dokážu představit tvůj hlas
jak sedí k tvému tělu a osobnosti.
 Perfektní.


#x#x#x#x#x  
Calum's POV:

"To bylo tak úžasný! Slyšeli jste to skvělý sólo jak tam přidali v Centuries?" Michael zahrál na neviditelnou kytaru jako nějaký malý dítě. Všichni čtyři jsme šli ulicí a snažili jsme se, aby si nás nikdo nevšimnul. Černé mikiny a sluneční brýle večer je jediný co můžeme mít.

Kluci z Fall Out Boy byli tak hodný a dali nám lístky na jejich konzert. Samozřejmě jsme to přijali, protože už nějaký ten rok jsme dobří kamarádi. Jsou to naši idolové a nikdy by jsme si nemysleli, že je budeme moct vidět na živo. 

"Zatím co tady Mikey vypadá jako totální idiot.. Já mám hlad." Zasmál se Ashton. Zandal jsem si ruce do kapes a díval jsem se po nějaké restauraci. Zahlídl jsem velké 'M', což znamená McDonald. Luke ho musel nejspíš taky vidět, protože mi skočil na záda a začal křičet. 

"Chicken nuggets volají moje jméno!" 

Zavrčel jsem a unaveně jsem se usmál, když jsem viděl jak na nás lidi kolem koukaj. Když budeme zticha tak nás nikdo nepozná, ale ne oni se musí chovat jako uplný kryplové i na veřejnosti. 

Ten konzert skončil v jedenáct a teď už je skoro dvanáct ráno. Vešli jsme dovnitř a já nám našel stůl, ke kterému jsme si s Ashtonem sedli a čekali než kluci objednaj. 

"Proč jim to tak trvá?" Zamračil se Ashton a já jsem si vytáhl mobil. Šel jsem na twitter a retweetnul jsem pár fanoušků nějaký tweety.

Potom co jsem klukům řekl o Kaylen, nedrží zpátky svoje řečičky. Ne že by byli hnusný, jenom různý rady. Konečně jsem se rozhodl, že jí řeknu kdo doopravdy jsem, díky Lukovi; Jestli je něco speciálního, tak tě bude mít ráda proto jaký jsi.

"Calume?" Oslovil mě Ashton takovým divným tónem. Podíval jsem se na něj a viděl jsem jenom zadní část jeho hlavy. Na něco se díval.

"Ano čůráku?" Zasmál jsem se. Trochu se zasmál, ale pak ukázal na Luka s Michaelem. Drželi naše jídla a nakláněli se k nějakému stolu. Nakonec jsem tam viděl nějak dvě holky jak se na ně usmívaj. Pokrčil jsem rameny a protočil jsem očima. Fakt mě nezajímá s kým zase flirtujou.

"Ta holka támhle..." Ukázal Ashton.

"Což-" Přestal jsem mluvit. Naklonil jsem se trochu, abych se vážně ujistil jestli vidím dobře. Hned jsem začínal bejt naštvaný z toho co jí asi říkal Michael! Ten čůrák; moc dobře ví jak Kaylen vypadá, takže proč by si s ní jen tak povídal. Ne nepovídal si s ní; on s ní flirtoval.

"No sakra. Jdi si s ní promluvit!" Bouchl mě Ashton do ramene. 

"Jseš snad blázen? Nemůžu. Myslí si, že jsem Thomas pamatuješ? A stejně, myslí si, že Calum Hood je debil." 
Když už mluvíme o debilech, Michael a Luke se vraceli k našemu stolu. Otočil jsem hlavu a dělal jsem, že se dívám někam jinám. Poslal jsem Kaylen fotky jenom mých tetování nebo jiné části těla, takže můj obličej ještě neviděla. Měl jsem ale tričko s krátkym, takže jsem rychle ukradl Ashtonovo bundu.

"Co jsi řekl?" Pošeptal jsem hlasitě, když si ke mě sedl. Dal mi ruku okolo ramene a zasmál se nad tím jak jsem stydlivej. Pořád jsem slyšel Kaylenin roztomilý smích.

"Neudělal jsem nic špatnýho. Jenom jsem se zeptal, aby mi řekla něco o sobě.. zjistil pár věcí."

"A-" 

"A je čas na to, aby jsi zase sebral svoje koule brácho."

Divně jsem se na něj podíval, protože mi vůbec neodpověděl na mojí otázku. Hned jsem zavřel pusu, když jsem viděl jak si dvě holky sedly vedle Luka. 

"Ashtone a Calume... tohle je Chloe a Kaylen. Pozval jsem je k nám na víkend." 


Sexting | C.H (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat