1.Rész : Temetés

687 22 0
                                    

A család a temetésen részt vett. csepegett az eső.  A pap és apám elmondta beszédét majd végül teljes nyugalomba helyezték édesanyámat. Ezt követte a halotti tor amin én nem vettem részt. Örökös baromságnak tartottam.. és túl szürke volt a hangulat.

Egy óra elteltével haza értünk. Nem szoltam apához hanem berohantam a szobámba. Átöltöztem és a számítógép elé vetettem magam.

- Te megint a haverjaiddal beszélgetsz? Rontott be a szobámba fater..
- Kopogni ki fog? Kérdeztem flegmán
- Anyád most halt meg te meg nyugodtan beszélgetsz a haverokkal??
- Igen. Sajnálom anyát de az élet megy tovább. Igenis szar a kedvem de nem fog feltámadni ha 3 hétig folyamat sírok..
- Ahogy gondolod..
- Faszfej.. (mormogtam magamba) esküszöm mostmár kiteszem az ajtóra a "keep out" táblát.

8 nap mulva kezdődik az iskola. A haverok nyaralni vannak én meg itthon rohadok a jófej apámmal. Remek.. húztam a számat.

Éjjel arra lettem figylmes hogy egy faág az ablakhoz verődik..
- Mi a szar ez a zaj? Panaszkodtam félálomba.
Odasétáltam az ablakhoz.. kiláttam a házunk elött lévő útra.. nem akartam hinni a szememnek. Egy fekete ruhás alak állt az úton. Nagyon mélyen néztem a meredt alakot és hirtelen egy kéz simította meg a vállam.
- Fiam te miért nem alszol?
- Baszki apa.. kurvára megijedtem..
- hányszor kértem , hogy ne beszélj csúnyán?!
- Jóvanna' .. ez csak a "para skála" volt.. - mondtam neki nevetve.
- Para faszom.. haladj vissza az ágyadba.. - cseszegetett apa..

Apa kiment.. én lefeküdtem de nem birtam aludni.. soha nem drogoztam.. a cigi is csak alkalmi.. nem tudtam, hogy halucinálok vagy valóban állt ott valaki. A sötétség szörnyű és titokzatos dolgokat rejt..
Hajnali 2:56 .. lassan már kezdtem teljesen elszenderedni.. feltehetőleg fél 4 körül el is aludtam..

Reggel 8-kor apa kivert az ágybol..
-Ébredj Nero.. viszünk ki egy pár virágot anyád sírjára.
- Jolvan. 20 perc és elkészülök..
- 20 perc ? Kapsz 5-öt. Utána apa-fia program lesz.
- Nah vajon mit találtál ki.. ??  - kérdeztem kíváncsian..  kicist furcsálottam, hogy apa nem depizett be hanem már programokat tervez a fiával..  Micsoda pech hogy nekem egyáltalán nincs hozzá kedvem.. Főleg ha fasírtot sütünk..  Jajj Istenem kegyelmezz!

Fogtuk a virágokat és bepattantunk az öreg Ford-ba és elindultunk a temetőbe.
- Apa! Nem gondolkodtál azon, hogy lecseréled ezt a szar kocsit?
- Mi a bajod van ezzel az autóval? Igenis jó járgány.. -
Elkezdtem vakarni a fejem és bele vágtam..
- Hát mondjuk az, hogy már vagy egy éve nem porszívóztad ki, illetve büdösebb mint egy disznó ol meg majdnem szétesik alattunk..
- Egyáltalán nem büdös..
- mondod te...

Megérkeztünk a temetőbe..  el helyeztük a virágot a sírra.. ahogy apa letette az utolsó virágot el kezdett szakadni az eső... nem volt véletlen..

Nem tudtam mi történik.. hajnalban az alak most meg ez...

Anya távozásával úgy érzem valami új érkezett.. és cseppet sem barátságos..

Egyedül a sötétbenWhere stories live. Discover now