körülbelül 15 perc elteltével apa megtalált és segített.
- veled meg mi a franc történt? - kérdezte apa egy kicsit ingerülten.
- Menjünk be a házba.. elmesélem ..Bementünk. Le ültünk a kanapéra és el mondtam neki a dolgokat.
- Amikor bejöttél a szobámba hogy miért nem alszok.. akkor az ablakból láttam egy sötét alakot. Meg amikor egyedül hagytál minket Chris-el akkor a konyhában újra láttam. És most a raktárba valami rám borította a polcot.. Illetve egy különös álmom volt.. anya lelkének sötét szelleme meg akar engem ölni. Vagyis úgy érzem.
- ömmm.. hát... nem akarlak megsérteni fiam de.... Látszott apán hogy már alig bírja ki hogy ne nevessen..
- Hihetetlen ugye?
- Az. Nem tudom mit szívtál a haverjaiddal de ne várd hogy ezt ilyen könnyen el hidjem. Ez abszúrd.. sajnálom..- el kezdett nevetni.. Eléggé rosszul esett..~ Pár nappal késöbb... ~
Apámmal rossz a kapcsolatom.. a szellem mostanság nem jelent meg.. de erröl úgy éreztem beszélnem kell.. Egy kellemes nyári napon... az utolsó napomon el mentem egy régi barátomhoz.. Emma-hoz.
Odaértem a házukhoz. Becsengettem.. Emma ajtót nyitott majd egy forró erős ölelésben részesített.. nagyon jóba voltunk de barátságnál soha nem akart többet..
El mondtam neki a kis "mesémet" amit figyelmesen halgatott..
- Hmm.. ez valóban szokatlan. Anyudhoz kötnek negatív élmények.. vagy hasonlók?
- Sajnos igen. Régen sokat szidott meg volt egy időszak amikor vert rendszeresen. De a szíve legmélyén mindig is jó ember volt.
- Nero! Én otthon vagyok a szellemes-démonos dolgokban de ez most engem is megfogott.. úgy érzem hogy anyudnak csak a jó éne ment el. A gonosz tovább él és megakarja tenni azt amit édesanyád nem tudott..
- Szóval meg fogok halni?
- Valami mód biztos van arra hogy legyőzd.. de gondolom csak te látod..
- Igen. Csak én.
- Nem tudom.. próbáld kerülni a sötétséget.. ez a nyáriszünet utolsó napja.. talán a tanulás feledteti ezeket. Jah és lámpánál aludj...Megköszöntem a segítséget és haza battyogtam. Nem tudom miért pont én.. de ez van..
Harcba kell szállnom anyám gonosz tetteivel..