Apa el jött velem az évnyitóra.. nagyon jó volt.. a nagyobb emberek elmondták ünnepi beszédüket.. bla..bla..bla... kiosztottak mindenkit az osztályokba. Én, Chris, és Daniel Informatika szakra jelentkeztünk. Mi a 9/D osztályba kerültünk.. 20-an voltunk. Emma is ebbe a suliba jött de ő a 9/B - be került. Ő az egészségügyi szakot választotta.. Az infósok osztályfőnöke elképesztő hogy mennyire unszimpatikus volt..
- Kérnék mindenkit hogy foglaljon helyet. Én leszek az osztályfőnök. Edward Freemen vagyok. Matematikát és Fizikát fogok önöknek tanítani.. amit tudni kell rólam hogy nagyok az elvárásaim.. a telefonokat óra elött össze fogom szedni. Illetve ha az osztályátlag nem éri el a 3.75 - öt akkor a kirándulás ugrott..
...Nagyon unalmas volt.. még a neve se tetszik.. egy igazi gyökér. Na mindegy. El mondta a házirendet meg kiosztotta az órarendet..
Holnap: Tesi , Biosz , 3 dokumentációs gyakorlat és a napot egy dupla matek zárja.. ennél jobb nem is lehet..Véget ért a nap.. a srácokkal el mentünk sétálni..
- Nektek mi a véleményetek erröl az ofőröl? - Nem jó arc.. - mormogta Daniel miközben belerúgott egy nagyobb kavicsba..
- Szerintem se - mondta Chris
- Egyett értek... - tettem hozzá..El mentünk hambizni és eszembe jutott hogy nemsoká tél.. és akkor tovább lesz sötét.. gondolkodtam hogy lehetne véget vetni ennek.. hisz a félelmem könnyen a tanulás rovására mehet..
- Min ábrándozol Nero?? - kérdezte Dan' hozzám vágva az üres kólás dobozt..
- Jah semmi.. csak elbambultam.. - mondtam nekik egy eröltetett mosollyal.
Mindketten furcsán néztek rám..Kaja után mentünk haza.. apa egy nagyon rossz hírrel várt..
- Szia Nero. Sajnálattal közlöm hogy az utcánkban nincs áram..
- Mégis meddig?? - akadtam ki elég rendesen..
- Félsz a sötétben?? - nevetett ki apa.
- A sötétben jön elő a szellem..
- Tudod mit? Akkor le húzom a redőnyt..
- Apa ez nagyon nem vicces...Kimentem a házbol és leültem a lépcsőre.. nyomkodtam a telefonom mikor arra lettem figyelmes hogy a közvilágítás felkapcsolódott a távolabbi utcákban de nálunk korom sötét volt..
A házunktól srégan jobbra fel kapcsolódott egy lámpa.. Halványan világított..
Ültem a lépcsőn és tőlem körülbelül 6 méterre leszállt egy holló.. Nem volt időm se kedvem megszámolni de jött még egy pár és elkezdtek repkedni össze vissza.. De nem szálltak magasra.. A körülbelül egy tucat holló hirtelen sötét füsté vált és ennek hatására hirtelen a házunk ablakai kitörtek.. És megjelent az immáron testet öltött Démon.. Szakadt fekete ruhában volt arcát csukja fedte..
Közelebb lépett és megszólalt
- Félsz tőlem Nero?
A hang mély volt.. Anyám hangját hallottam de mégis más volt..
- Ha meg kell halnom hát legyen..
- Ez nagyon rossz válasz volt.. Az idő Nero.. Az mindennek az alapja.. - ezeket a szavakat mondva hátrább lépett és hollóként elszállt..
Apa kijött.. Eléggé idegesen..- Miért törted ki az ablakot?
- A démon volt az.. Most ment el!
- Szellemek, Démonok.. Elegem van ebből haladj befele.. - rángatott be az öregem a házba..Apám mostmár tuti bolondnak néz.. nem tudom hogy fogom kezelni ezt a helyzetet.. de cselekednem kell..