15.rész : A Végzet vihara

177 8 0
                                    


Bóklászok össze vissza mint valami hülye de egy óra elteltével kijutottam az erdőböl.. Rohantam Emma - hoz

Nagy nehezen oda is értem.. A házuk ajtaja zárva volt de be rúgtam.. Be mentem Emma jól volt.. Kértem hogy extra erős fény viszonyok közt legyen az egész család.

El mentem hozzánk.. Apa el volt ájulva.. Ki hívtam a mentőt.. Nem tudtam merre kéne tovább mennem.. Megcsörrent a telefon. Ronnie volt az.
- Hali. Nem jössz el autókázni? Nincs hó és anyám meg vette karácsonyra a fordot.. Tudod amit meséltem..
- Hallod nehogy autóba merj ülni.
- Jajj Nero. Ne fossál tudok vezetni. Kint leszek a pályán ha látni akarsz.. Tolok egy kis driftet.. Meg stb..
- Meg fogsz halni te hülye!
...
Ezt nem tudom el hinni.. Kinyomta a telefont.. El kell mennem a pályára..

Mentem, szedtem a lábam mint egy hülye.. Nagyon erősen fújt a szél és el kezdett szakadni az eső.. Oda értem a pályához.. Rendőrök, mentők, egy szét tört autó és egy hulla szállító kocsi.. Térdre zuhantam és az égre néztem.. Nem tudtam már hinni.. Kezdett ebből az egészből elegem lenni..

Következő hely ahova mentem Chris-ék háza volt.. A srácot el vitték a mentősök mert rá esett egy nagyobb polc.. De rendbe fog jönni..

Daniel szintén kórházba került. Kigyullat a házuk. Szén monoxid mérgezést kapott és másodfokú égési sérülései lettek. Az apja ugyan így járt.. Az anyja meghalt..

Ahogy sétáltam az utcán a szakadó esőben megjelent a démon..

- Azt hiszem Nero hogy lassan el jött az idő..
- Csak pusztítani tudsz! Miért jó ez neked?- már majdnem sírtam..
- Január elsején mindent megértesz és nyugodt szívvel távozol majd az élők sorából..

Ezeket a szavakat halva ismét elájultam..

Hajnalban ébredtem egy templom előtt. Aludtam egy hetet.. 2020 Január 1.
A halálom napja..

Egyedül a sötétbenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin