3.Rész: Az üzenet

384 18 2
                                    


Chris-nek csak annyit mondtam hogy anyám hangját hallottam.. Nem akartam elmesélni mindent. Úgy is csak kinevetne.

- Pakoljuk fel magunkat és menjünk a szobába.
- Támogatom az ötletet Chris.

Ettünk ittunk és lefeküdtünk aludni. Apa is megérkezett valamikor késő este mert halottam az ajtó nyitást illetve azt hogy becsukta... Forgolódtam.. Chris aludt mint a tej.. Én most se tudtam. De pár óra elteltével mégis csak sikerült.. Anyárol álmodtam... nagyon durva volt...

* Álom *

Egy fehér téren vagyok.. de mi ez a hely? Mindez a képzeletemben létezik? Anya?
Láttam egy nőt felém lépkedni..
- Anya te vagy az?
- Óvakodj a sötét helyektől Nero.. ő csak ott tud igazán érvényesülni..
- Ki az a bizonyos Ő? - kérdeztem anyát..
- A leklem sötét fele. Egy gonosz démon..
- Mit akar tőlem? Én nem ártottam semmit se annak a valaminek..
- Az idő fiam.. minden azon alapszik.. ne menj sötét helyre hisz ott a legnagyobb a hatalma. De ha Isten veled van minden rendben lesz..

Anya kezdett elhalványodni...
- Anya várj!!!
- Vigyázz magadra fiam... szeretlek..

Hátra néztem és el kezdett minden sötét lenni.. úgy döntöttem futok..
Futottam de az út nem akart el fogyni és én elfáradtam.. mindent felölelt a sötétség és megjelent a gonosz..
Felém lépett és kezét kinyujtotta.. majd rám mutatott..
- Szorít az idő fiú .... - szólalt meg a mély női hang...
Közelebb lépett és elkapta a nyakam majd lassan szavait taglalva megszólalt..
- Magammal viszem a lelked!!

* Álom vége *

- Hé Nero.. ébredj.. !!
- Már itt vagyok...
- Mert eddig hol voltál?? - nézett furcsán Chris..
- Nemtudom... álmodtam.. anyámmal..
- Te jó Isten.. ujjak nyomai vannak a nyakadon.. És elég rendesen le ízzadtál
- Ez most komoly?? - kérdeztem..

Nem nagyon tudtam feldolgozni az eseményeket.. ez már kezdett félelmetes lenni.. Mindenesetre rá jöttem.

Anyám sötét énje a lelkemet akarja...

Egyedül a sötétbenWhere stories live. Discover now