Mit ad Isten fasirtot csináltunk. Apám nem a szakács tudásárol híres de nem lett olyan rossz..
Este kopog az ajtón Chris, a legjobb spanom. Ugráltam az örömtöl.
- Hali tesó! - kezeltem le a cimborámmal.
- Szia Nero.. Hamarabb haza jöttünk a nyaralásbol. Hallotam, hogy mi történt.. részvétem.
- Köszi.. de ne az ajtóban beszéljünk búj bejebb.
- Apa itt alszik Chris.. jó?
- Nem bánom.. Élvezzéztek a nyár utolsó napjait. De 11-re ágyban...
-Oké köszi.
- Lassabban haver.. Még rá csörgök anyára.. De valószínű hogy megengedi.. - mondta Chris miközben tárcsázta anyja számát..Chris - nek megengedték hogy itt aludjon. Holnap délután 4-re kell haza mennie..
Pár perccel késöbb már a szobámba voltunk. Iszogattunk, csináltam popcornt és minden sinen volt.
- Mibe halt meg anyud ha szabad kérdeznem?
- Tüdőrák.. rengeteg dohányzás.. áttétes volt. A rák tovább terjedt. A kemoterápia sem segített..sőt a szervezete egyáltalán nem bírta a megterhelést.. hetekig szenvedett.. majd végül elment.. - meséltem Chris-nek könnyezve.
- Értem. Hát nagyon sajnálom.. remélem mostmár jobb helyen van anyud.
- Hát én is.Be jött apa közölni egy számunkra jó hírt.
- Skacok kaja a hűtőben .. át kell mennem a város másik végébe James ismerősömnek segíteni..
- Rendben apa... jók leszünk.
- Gondoltam... majd jövök..Apa el hagyta a házat és amik az után történtek nem voltak bíztatóak.
Kimentem a konyhába.. nyomogattam a lámpa kapcsolót de semmi.. furi mert a szobámba égett a lámpa.. majd hirtelen el kezdett pislákolni.. és a konyha közepén ismét megláttam a sötét alakot.. nem tudtam mi folyik itt.. nagyon féltem.. de ugyanakkor mégse. Odalélptem és hozzá értem... valami sötét füst vett körül és anyám hangját hallotam.. folyton csak azt ismételte hogy "közeleg az idő" .. Chris kijött a konyhába. A lámpa nem pislákolt és a sötét alak eltűnt...
- Na találtál kaját? - jött ki Chris a konyhába utánam..
Nem nagyon voltam képbe.. álltam a konyha közepén.. Lábamat beborította a hamu..
-Te jó ég.. Megyek hozok egy parfist.. - mondtam Chris-nek fejemet fogva..
-De mit akarsz felseperni? - Nézett rám furcsán..Lehet azt hiszi hogy bolond vagyok? Kicsit megdörzsöltem a szemem és valóban nem volt ott hamu..
Nem tudom mi történik velem.. Kezdek megőrülni?