Apámmal beszéltem este.. próbáltam megértetni vele de nem jött össze.. el akar vinni pszchiológushoz.. szerinte nem tudtam anya halálat fel dolgozni.. komolyan ez normális?? Ráadásul levonja az ablak árát a zsebpénzemböl.. ami olyan 250-300$ körül van.. szóval bő egy hónapig nem lesz pénzem..Reggel beértem a suliba.. eléggé korán volt. De nem voltam egyedül ott volt egy lány is..
- Hali.. csak nem eltévedtél? - kérdeztem kedvesen.
- Tegnap is itt voltam.. (chh.. micsoda egy seggfej) -
- Ne haragudj..(még köszönni se tud.. tapló)-
- És hogy tetszik a suli?
- Egész jó..... jót elbeszélgettünk. Hülyének néztük egymást de aztán meglett a közös nevező. A nevét is meg tudtam.. Alice.. szép név és egy gyönyörű lány.. talán még lesz valami.. ki tudja.. közben megjelent Dan'..
- Cső tesó.. - kezelt le velem..
- ki ez a cica? - kérdezte gúnyosan..
- Anyukádat cicázd! - Akadt ki Alice
- Tüzes a baba - folytatta Daniel a csipkelődést addig míg el csattant egy pofon..Daniel csak nézett majd Alice selymes arcán végig simította a kezét és egy gyengéd mosollyal tovább állt.
- Le megyek cigizni Nero.. lekisérsz.. ?
- Menjünk.. Alice jössz? -
- Csak mint kisérő.. én nem dohányzok..
- Hmm.. jó kislány.. kacsintott rá DanielA nap egész türhetően indult. Lett egy új barátom.. de látszólag Daniel is bejön neki.. és fordítva is így van..
a démon és apám baromsága mellé némi kis érzelem társult...