14.rész: Az erdő

195 8 0
                                    

Magamra zártam az ajtót de nem értem vele sokat.. Valaki el kezdett dörömbölni az ajtón.. Ki más lehetett volna mint a Démon.. Az ajtó betört és apa feje felett megjelent egy fekete füst..
- Nem fog felébredni.. - mondta a Démon nevetve miközben oda sétált a hűtöhöz..
- Persze szolgáld csak ki magad.. - mondtam neki.. Nem féltem.. Már nem.. Ami eléggé furi volt..
- Iszol valamit? - kérdezte nevetve..
- Takarodj már innen! - kiáltottam fel.. A mögöttem lévő fotel megmozdult.. A földre terített..
- Ahj Nero.. Olyan meggondolatlan vagy.. még mindig.. Az osztály társad és a szomszéd nem volt elég jel hogy komolyak a szándékaim?
- Hát nem is te lennél ha nem belezed ki a szomszédot.. - mondtam neki a földön feküdve..
- Én azt javaslom hogy pihenj egyett.. - mondta nevetve kezében egy whiskys pohárral..

Pár óra elteltével egy erdőben találtam magam.. Körülbelül 40 centis víz volt alattam ami vérrel vegyült.. Undorító volt.. Hideg van.. Fázok.. De a sok adrenalin miatt annyira nem éreztem hogy mínusz 10 fok van.. Azért vicc ez a pici szintű víz nem fagyott be.. Egyedül vagyok a Sötétben.. Körülbelül hajnali 3 lehet.. Lépkedek lassan körültekintően.. Belebotlok egy zseblámpába.. Cseszhetem mert nem világít.. De azért el raktam..

Mentem de nem tudtam merre.. Utálom az erdőket.. Mindig csak el tévedek.. Kiskori emlékek kötnek ide.. Ebben az erdőben voltam már.. Valami rémlik. Olyan furcsa Körülöttem minden.. El kezdett esni a hó.. Mentem a semmibe remélve hogy kijutok..

Egy óra séta után rá jöttem hogy ez a szemét démon nagyon cseles.. Mi van akkor ha a zseblámpát nem világításra adta.. Lecsavartam az alját és volt benne egy kis papír fecni... Volt rajta egy üzenet..

" A halál árnyéka rád vetül.. a félelem benned ül.. Nyomot hagy szívedbe a sors tette.. Az élet megrágott majd kiköpött.. A végkifejlett pedig az lett, hogy ami eddig fontos volt az már el veszett.. "



Mi ez a szar? Hogy kéne értelmeznem?
Ez el kezdi kinyirni azokat akiket szeretek?
Minden erőmet fel kell használnom hogy kijussak az erdőböl...

Egyedül a sötétbenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora