Evet yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Medyada Savaş' ımız var. İyi okumalar
Genç kız duydukları karşısında ne cevap vereceğini bilemedi. İlk defa böyle birşeyle karşılaşıyordu. Diyecek o kadar şey varken dili lal olmuştu âdeta. Genç adam içten içe kendine kızıyordu. Nasıl öğle birşey demişti. Resmen sadistler gibi konuşmuştu. Bir yanda da kendini haklı buluyordu adam. Kimse ona sesini yükseltemezdi. Bu kişi sevdiği bile olsa" Eee yeter be! Sen psikopatın tekisin ben gidiyorum. Senin gibi sadistin yanında bir dakkika bile durmam!" diye bağırdı genç kız. Bu dediğine bir kaç dakkika sonra pişman olmuştu ama iş işten çoktan geçmişti. Genç adam sevdiği kızın sözleriyle resmen deliye dönmüştü. Resmen onun psikopat ve sadist olduğunu idia ediyordu. Düşmanlarına karşı hiçbir zaman acımamıştı. Bu yüzden psikopat ve sadist olarak ta tanınırdı. doğru ya o Savaş ARSLAN'dı. Herkesin korkulu rüyası ama bunu sevdiği insan söyleyince deliye dönmüştü. Genç kız adamın gözlerinden fışkıran ateşleri görünce hızlı bir şekilde mutfaktan kaçmaya başladı. Dış kapıya varacağı an karnında hissetiği kollarla buz kesmişti. İlk defa bir erkekle bu kadar yakından temas ediyordu. Adam kollarının arasında ki karın kaslarının gerilediğini hissettiğinde sadist bir şekilde gülümsemişti. Herkes kokardı bu adamdan. Bu beyazdan daha temiz olan kızda korkması sevindirmişti adamı. Amacı kızı korkutup canını yakmak falan değildi ama elinde değildi. Ona karşı gelen herkes en acı şekilde ölmüştü." Benden kaçacağını mı sanıyorsun? Öyle sanıyorsan yanılıyorsun. Sen artık benimsin, senin beyazlığın artık BENİM!" son kelimeye baskı yaparak konuşmuştu. Genç kız korkmaya başlamıştı. Nerden bulaşmıştı bu siyah karanlık olan adama. " Sen tam bir piskopatsın" dedi zar zor çıkan sesiyle genç kız. Korkuyordu ölesiye korkuyordu. Adam kızın karnındaki kollarını biraz daha kendine bastırdı. Tam anlamıyla yapışık bir beden olmuşlardı. Genç kız tedirgin olmuştu. Daha ilk öpücüğünü bile sevdiğine saklıyordu. " Ba- bana ne yapacaksın " dedi zar zor çıkan sesiyle. Adam genç kızın önüne geçerek yüz hizasına doğru eğildi. Aralarında sadece milimlik fark vardı. Genç kız kendini geri çekmeye çalışsa da belindeki kollar buna engel olmuştu. Ne yapacaktı şimdi. Hiç tanımadığı bir adamamı verecekti ilk öpücüğünü. Genç adam yavaş yavaş yaklaşıyordu sevdiği kızın dudaklarına tam dokunacağı an o aşık olduğu ilahi ses doldu kulaklarına " Yapma"
Votelerinizi eksik etmeyin lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN BEYAZI
RandomKaranlıktı o... İçi dışı siyahtı. Neden çıkmıştı ki bu beyazdan daha masum daha saf kız. Ona kızamıyordiki. Ona kendisi bağlanmıştı. O karanlığın adamıydı kıya bilir miydi bu beyaza. O Savaş ARSLAN'dı. Ölümü peşinden getiren adam... Saflığı ve masum...