1.BÖLÜM

66 4 0
                                    


Arkadaşlar bu kitabı okumak için  kütüphanesine ekleyen herkese çok teşekkür ederim. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.
Medyada Berfin'imiz var.

Genç kızın sıradan hayatı ilk defa aksiyonlu geçmişti bugün. Hiç tanımadığı bir adam tarafından zorla alı koyulmuştu. Sebebi ise tam bir muamaydı. Adam yirmili yaşlarında uzun boylu, oldukça kaslı ve siyah saçlarıyla tüm kızların ilgisini çekecek türdendi. Oysa ki genç adam kaçırdığı kıza deliler gibi aşıktı. Kim derdiki birgün karşısına sakar bir kız çıkıp tüm hayatını alt üst edeceğini. Genç adam bu duyguları ilk defa yaşıyordu. Bundan iki yıl önce sokakta çarpıştığı kız tüm dengesini bozmuştu.Adam dağ başındaki evine getirdiği kızı yavaşça yatırarak yanına oturdu. Saçlarını okşarken bile kendinden geçiyordu. Ne çok sevmişti bu kızı. İlk gördüğü an hayran kalmıştı bu sakar kıza. Hayatın gerçek yüzünü bu genç yaşında öğrenmişti. Ailesi tarafından terkedilmişti. Oysaki uslu bir çocuktu annesini sinirlenmez babasına karşı gelmezdi. Ama sevmemişlerdi onu. Ailesi onu terketiğinde daha yeni girmişti 15' ne. Daha çocuk sayılırdı oysaki -Ailesine muhtaç bir çocuk- ama o tek büyümüştü. Bir aile tarafından evlatlık alınmış başka bir aileye anne baba demişti. Her şey o zaman başlamıştı. Evlatlık aldıkları ailenin çocukları olmadığı için yetimhaneden bir erkek çocuk almışlardı. Nerden bile bilirdiki o ailenin bir mafya olduğunu.Evet evlatlık alındığı aile bir mafyaydı. O kadar fazla namları yoktu. Adam 18 sekizine girdiği gün öğrenmişti ailesinin bir mafya olduğunu. O günden sonra kendini geliştirmiş şimdi herkesin korktuğu karanlığın adamı olmuştu. İlk defa 18 yaşında adam öldürmüştü. İşte o zaman genç adam vicdanını,gururunu, benliğini de öldürmüştü...
Ayağa kalkıp son kez baktı sevdiğinin yüzüne. Aşık olmak zayıflıktı oysaki onun için ama bu kız be yapıp ettiyse aşık etmişti adamı kendisine. Aşağı inip sevdiği için yemek yapmaya başladı. Hem yemek yapıyor hemde ıslık çalıyordu. İlk defa sevdiği bir insan için yemek yapacaktı...
Genç kız uyuduğu yerden hareketlenmeye başlamıştı. Gözlerini açtığında olduğu yeri incelemeye başladığında korkmaya başlamıştı. Uyuduğu yatak , dolaplar , perdeler hata duvarlar bile siyahtı. Oda sadece giydiği elbise beyazdı. Bu beyaz da siyahın içinde kaybolmuştu âdeta. Korkusunu hiçe sayarak ayağa kalkmaya çalıştı. İlk sendelesede kendini hemen toplamıştı. Kapıyı aralayıp aşağı inmek için merdivenleri teker teker inmeye başladı. Aşağıdan gelen ıslık ve tabak kaşık sesleri genç kızı dahada tedirgin ediyordu. Bir anlık gelen cesaretle kendini mutfağa attı. Mutfak kapısının önüne geldiğinde ufak bir şok geçirdi. Önünde duran adam yabancı artislere taş çıkaracak kadar yakışıklıydı.
Siyah saçları, üzerine giydiği gri tişört ve siyak kot pantolunu ile oldukça çekici duruyordu. Genç kız kendi toplayıp " Siz kimsiniz? Ne işim var benim burda?" diye sormaya başlamıştı bile. Adam aşık oldu sesi duyduğu an hemen arkasını dönmüştü. Hayran olduğu mavi gözlerle karşılaştığı an bu kıza tekrardan aşık oluyordu. Nasıl kıyacaktı bu beyaza. Nasıl onun beyazlığını yok etmeye dayanacaktı. Genç kız ise adamın aşk ile bakan gözlerine hayran olmuştu. Kimdi bu adam onu bile bilmiyordu. " Uyan mışsın?" dedi genç adam evlerini havluya silerken. Kız adamın sesiyle daldığı düşüncelerden sıyrılmıştı. Ne diyordu bu adam diye düşünmeden edemedi. " Kimsiniz? dedim size beni neden kaçırdığınz?" genç kız
sinirlenmeye başlamıştı. Kendini beğenmiş dağ ayısı olduğunu düşünürken adamın ağzından çıkan sözlerle şok geçirmişti. " Sana deliler gibi aşık olan bu adama karşı bu kadar sert çıkmamalısın bence"

Vote atmayı unutmayın. Emeğe saygı lütfen

SİYAHIN BEYAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin