Arkadaşlar kitabım son sürat devam ediyor. Medyada Elif' imiz.
Genç kız çok şaşkındı. Kimdi bu adam? Nereden tanıyor beni? diye düşünmeden yapamıyordu. Hafif haraketlenince saçlarındaki el durmaya başlamıştı. Genç kızın artık sabrı yoktu. Aklındaki düşünceler beynini kemirmekten başka bir boka yaramıyordu. Daha fazla kendini tutamayacağını anlayınca sakin bir sesle " kimsin sen?" diye sordu. En mantıklı soru buydu diye düşünmeye başlamıştı bile.
Genç adam ise ne cevap vereceğini düşünmeye başlamıştı bile. En mantıklısı bu diyerek başladı sözüne " Ben Savaş, 27 yaşındayım ve seni canından çok seven siyah bir adamım " diyerek bitirmişti sözlerini. Genç kızın yüzü şekilden şekile giriyordu. Aklına takılan tek kelime Siyah bir adamın demesiydi. O siyahtan kastı neydi? diye düşünürken bir anlık gelen cesaretle" Siyahtan kastın ne?" diye sormuştu. Genç adam ilk başta gülmekten uzak bir soğuk tebessümle baktı sevdiğinin gözlerine. Ve aklından gecenleri diline hücum ettirdi" Herkesin korktuğu Siyah, karanlık bir mafyayım" demişti bir çırpıda. Genç kız korkmaya başlamıştı bile ne istiyordu bu psikopat mafya bozuntusu benden diye beynini kemiren soruyu düşünmeye başladı. Ne kadar düşünürse düşünsün mantıklı bir cevap alamıyordu. Birden bire " Benden ne istiyorsun " diye sordu ama maalesef sesindeki korkuyu gizleyememişti. Adam ilk önce aşk ile baktı sevdiğinin gözlerinin içine sonra" Seni " dedi ve devamını da getirmeyi unutmadı " Bu siyah adamı beyazınla aydınlatmanı istiyorum" dedi bir çırpıda.
Genç kız ne diyeceğini bilmiyordu. Ne denirdiki böyle durumlarda onu bile bilmiyordu. Aklına gelen ilk soruyu hemen sormuştu " Elif. Yani arkadaşım beni çok merak etmiştir onu görebilirmiyim?" diye sordu gen kız. Evet Elif onun tek ailesi, kardeşi, dostu ,anne -babası kısaca herşeyiydi. Onu çok özlemişti. Kim bilir kaç gündür buradaydı. Genç adam " Tamam sana arkadaşını getiricem" diyip çıkmıştı dışarı. Telefonunu eline alıp tek dostu kardeşi bildiği insanı aradı hemen " Alo Araf nerdesin?"
" Her zamanki bardayım. Hayırdır? "
"Sana bir adres vericem hemen oraya gidip bana bir kız getireceksin. Yolda gelirken kızı korkutmayı unutma"
" Hayırdır abi. Kız mız noluyor?"
"Lan sana dedigimi yap HEMEN!" diyip tıslayarak telefonu kapattı. Alacaklı gibi çalan kapıya genç adam elinde silahı ile kapıyı açtı. Kapıyı açması ile cırtlak bir kız sesinin bağırması bir olmuştu. Genç adam ve arkadaşı yüzlerini buruşturup kulaklarını tıkadı. Elif' ın aklında ise neden buraya getirildiğini ve kapı açılır açılmaz alnının üzerindeki silahı düşünmeye başladı. Bir anda aşağı inen ki ile Elif dahi bütün herkesi bakışları o yöne kaydı. Elif sesindeki merakı ve telaşı sesine yansıdığı için içinden kendine binlerce kez küfür etmişti.
" Berfin!"Gene benv. Evet arkadaşlar bir bölüm daha bitti . vote atmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN BEYAZI
De TodoKaranlıktı o... İçi dışı siyahtı. Neden çıkmıştı ki bu beyazdan daha masum daha saf kız. Ona kızamıyordiki. Ona kendisi bağlanmıştı. O karanlığın adamıydı kıya bilir miydi bu beyaza. O Savaş ARSLAN'dı. Ölümü peşinden getiren adam... Saflığı ve masum...