Kära Alec,
Idag gick jag till skolan för första gången sen jag förlorade dig. Det var det tuffaste jag gjort i mitt liv, jag orkade inte mer efter mattelektionen då jag led av att se din stol tom och kall bredvid mig.
Jag saknar din värme, dina kyssar, din närhet. Hela min själ är iskall utan dig nuförtiden, jag vet inte vad jag ska göra för att åtminstone kunna le nuförtiden, mina läppar är paralyserade.
Men iallafall, så fort jag kom in genom porten så kände jag hur alla blickar brände på mig. Jag fortsatte gå genom korridoren tills jag kom till mitt skåp, slängde in min jacka och mina grejer och gick till första lektionen, väl där träffade jag Alice, hon försökte trösta mig, men jag ville inte visa att jag var svag så jag låtsades verka okej.
Jag såg inte Mike idag som tur var, annars hade jag nog kastat mig på honom och bokstavligen rivit ut hans ansikte. Däremot såg jag Oscar och hans gäng, men jag orkade inte bry mig så jag struntade i dem. På lunchen satte jag mig vid ett tomt bord men en stund senare kom Alice och satt sig vid mig. Som om hon läste mina tankar så valde hon att inte prata om dig eftersom hon vet att även fast jag inte visade det idag så mår jag skit och vill bara skrika så högt tills min röst tillslut sviker mig. Vi satt och åt i tystnad tills jag lämnade bordet för att gå till matten.
Så fort jag kom in genom dörren till klassrummet så blev hela min kropp genomfrusen av att se din tomma stol bredvid min. Det var precis som att den skrek åt mig att du är borta och att du aldrig kommer tillbaka.
Då brast det, jag sjönk ihop till en klump på marken och lät mina tårar rinna. Jag väntade på att ett par starka armar skulle lyfta upp mig och krama om mig, eftersom att du alltid gjorde det. Men det hände aldrig.
Jag reste mig upp och sprang ut ur skolan och hela vägen hem och sen dess har jag bara legat och gråtit i min säng. Mitt hjärta gör så ont utan dig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, allt jag vill ha är dig, inget annat, bara dig.
Jag älskar dig
Xx, din Leah
. . . . . .
Det här kapitlet är skrivet av @michellealmegarrd och asså, hur duktig är inte hon?!😍
VOCÊ ESTÁ LENDO
Affected
Ficção AdolescenteÄven om vår historia tog slut mitt i en mening är det fortfarande min favoritdel av hela boken. Jag saknar dig Alec. ~~~~~~~ Tredje delen efter Additced och Protected. Rekommenderar er att läsa dem först! Av: linniegrundmark ©Copyright 2016 Wattys 2...