8. MORTEM/DAMATORE

5.6K 247 5
                                    

"Byla jsi unesena mafiánskou organizací DONNE DAMATORE." Arimův hlas zvážněl "Tyhle hovada se zaměřují na obchod s bílým masem, prodej orgánů a řízenou prostituci." vzal si krabičku cigaret a jednu si zapálil. "Předpokládám, že ty jsi byla unesená za účelem prostituce, mají kontakty především v Rusku a Itálii, kam prodávaj starým perverzákům mladý holky." Mé srdce začalo prudce bušit a do očí se draly slzy "Než dohodnou obchod, svoje oběti si prvně vyzkouší sami." řekl potichu a podíval se na mě.

Roztřepala jsem se, ve svých končetinách jsem cítila mravenčení, nemohla jsem se nadechnout. Z očí mi tekly slzy ale nebyla jsem schopná brečet, vydávala jsem pouze hlasité skřeky, dusila jsem se.

Arimo mě pevně přitiskl do své náruče "Je mi to hrozně líto, zlatíčko." pevně jsem se chytla jeho růžového trička, začala jsem zhluboka dýchat. "Domatore si svoje oběti vybírají pečlivě, je možné, že tě sledovali několik měsíců. Vybírají si hlavně oběti, u kterých jsou si jistí, že je nikdo nebude pohřešovat. Především sirotky." přikývla jsem. "Moji rodiče zemřely, kromě nich jsem z rodiny nikoho neměla. Kvůli dluhům jsem odešla ze školy abych mohla začít vydělávat na splátky." Arimo zarmouceně vzdychl.

"Už budeš v pořádku." řekl mírným hlasem "Damatore jsou momentálně našimi úhlavními nepřáteli, před pár roky se k nám infiltrovalo pár jejich vojáků, kteří nám kradli zbraně." Moje oči se hbitě obrátily na Arima "N- nepřáteli?" zeptala jsem se zaskočeně. "Jsme mafiánská organizace MORTEM, věnujeme se obchodu s drogami, alkoholem a zbraněmi." zkameněla jsem a s vytřeštěnýma očima se dívala před sebe. Zasmál se.

"Nemusíš mít strach, šéf si tě vzal pod křídla, jsi tu v naprostém bezpečí." zvedl se a podíval se z okna "Budeš bydlet u něj v apartmánu, chce tě mít pod dohledem. Domnívá se, že si tě vyhlídli z nějakého důvodu, nejspíš se pro tebe vrátí.

 Domnívá se, že si tě vyhlídli z nějakého důvodu, nejspíš se pro tebe vrátí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Oběť podsvětíKde žijí příběhy. Začni objevovat