10. ON

5.3K 249 7
                                    

"Na tohle si budeš muset zvyknout." řekl Arimo a objal mě kolem ramen. Otočila jsem se k němu čelem a objala ho. "Děkuji za všechno, Arimo." Usmál se a pevně mě stisknul "Není důvod, Miyu-chan!" odvětil dotčeně "Navíc to nejsem já, komu by jsi měla děkovat." věnoval mi provokativní pohled. "Máš pravdu, Arimo." odvrátila jsem pohled do země. "No, Miyu-chan, to by stačilo, být v takové blízkosti k ženám..." prohlásil arogantním tónem "Kdyby jsi byla nějaký sexy muž v mokrém tričku.." podívali jsme se na sebe a začali se hlasitě smát.

Po tom, co Arimo odešel, vrhla jsem se na vybalování věcí, které pro mě opatřil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po tom, co Arimo odešel, vrhla jsem se na vybalování věcí, které pro mě opatřil. Bylo tam oblečení, osobní hygiena a jeho fotka v rámečku. Usmála jsem se a fotku si postavila na stůl. Během půl hodiny jsem měla vše vybalené, pečlivě uložené a poskládané. Rozhodla jsem se, že si dám koupel. Svižně jsem se přesunula do velké luxusní koupelny, napustila si vanu a uvolnila se.

Z ničeho nic jsem procitla a začala panikařit. "Kolik je hodin?" vykřikla jsem hystericky a rychle vylezla z vany. Oblékla jsem se a běžela do kuchyně. Hodiny ukazovaly 10:42. Oddychla jsem si. Vrátila jsem se do svého pokoje, pustila si televizi a zalezla do postele. Znovu jsem usnula.

Probralo mě ostré světlo pronikající skrz pootevřené dveře. Byly slyšet mohutné kroky pohybující se po apartmánu. Nemohla jsem popadnout dech, je tady. Co když..na mě něco zkusí? Hlavou mi běhaly nejhorší scénáře. Tlustý, starý, plešatý chlap sápající se po mém těle. Najednou mě probraly kroky mířící k mému pokoji. Popadla mě panika, křečovitě jsem zavřela oči. Dveře se pomalu otevíraly a osoba mezi nimi na mě vrhla temný stín, cítila jsem jeho pohled. Se zatajeným dechem jsem čekala, co bude dál. Odešel. Zhluboka jsem vydechla, otevřela oči a spatřila ho. 

ON?! vytřeštila jsem oči a mé tělo ovládlo vzrušení...Je to jen krásný sen?

Je to jen krásný sen?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Oběť podsvětíKde žijí příběhy. Začni objevovat