24. Krvavé slzy

3.8K 221 2
                                    

"Miy-chan! nesu ti pomeranče!" ozval se Arimo energicky a sedl si na moji postel. Bylo mi čím dál hůř, bíle zdi a hnusný zápach dezinfekce. Moje jediná zábava byla sledovat stromy z okna. Vzdychla jsem a zavřela oči. "Kdy už mě pustí, Arimo?" zeptala jsem se sklíčeně. "Doktoři říkali, že do 2-3 dnů." Odvětil, zatímco loupal pomeranč. "Do té odřeniny na noze se ti dostalo opravdu hodně nečistot, Miyu! Taky by jsi o ni mohla přijít!" jeho výhružný tón doprovázel vážný pohled. Znovu jsem zhluboka vzdychla "Vždyť já vím..."

***

Pomalu otevřel oči, jeho pohled byl rozostřený. Snažil se pomalu zvednout hlavu a rozhlédnout se kolem, ale zastavila ho bolest vystřelující z břicha. Zpoza tmavého závěsu se ozývaly pravidelné zvuky přístroje měřícího srdeční činnost. Před ním se začali rýsovat stíny. "Pane Kento!" prudce se odhrnul závěs a do očí ho bodlo ostré světlo.

***

Už je to týden, co jsem byla propuštěná z nemocnice. Každý další den je více nesnesitelný. Večer chodím spát do Kentova pokoje. 

Jeho peřina.. voní jako on.

Nikdo mi nechce říct kde je, kdy se vrátí a jestli je vůbec v pořádku. Nemůžu jíst ani spát.

Stále ho vidím před očima. 

Miluju ho.

Bylo půl 8 večer

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo půl 8 večer. Čas utíkal tak rychle, přitom jako by to trvalo věčnost. Seděla jsem na křesle a rukama si objímala nohy, které jsem k sobě pevně tiskla. Nevím, jak dlouho jsem nepřítomně zírala do zdi. Nevím, kdy naposled jsem měla něco k jídlu. Nevím, kolik času už uběhlo. Nedokázala jsem už brečet, mé oči byly zarudlé a slzy krvavé. Cítila jsem se prázdně.

Jako pokaždé, vešla jsem do Kentova pokoje a potichu přivřela dveře. Lehla jsem si do jeho postele a zabořila hlavu do jeho peřiny, kterou jsem pevně stiskla. Aspoň na jeden jediný okamžik, jeho vůně ve mě vyvolávala štěstí.

Oběť podsvětíKde žijí příběhy. Začni objevovat