Daniel: Evet hadi artık kahvaltınızı bitirdiyseniz provalara başlayalım.
America: Evet herkes doydu galiba. Elit şimdiden provalara baslamıştır. Bizde başlasak iyi olur.
Dans etmek için boş bir yer bulmuştuk. Bu gayet iyiydi. Taaki Elit dans akademisi bizim prova yaptığımız yere gelene kadar.
Amanda: Siz hemen buradan gitseniz iyi olacak çünkü bizim burada prova yapmamız gerek.
America: Neden biz gidiyoruz? Sonradan gelen sizsiniz ama biz gidiyoruz. Hayır efendim biz gitmiyoruz. Geldiğiniz gibi gidin.
Elit' ten esmer bir çocuk öne çıkarak beni itti ve Daniel' ın yanına gitti.
Daniel: Siz kendinizi ne zannediyorsunuz bilmiyorum ama biz burada prova yapıyoruz.
Amanda: Biz bu odadan gitmiyoruz. Size yol verdik ama siz anlamadınız. Biz ne yapalım?
Tiffany: Yol verene yol verilir bizde.
Riley: Bu durumda yol verilen biz değil siz oldunuz hadi gidin buradan.
Emily: Hadi biz kral dans odasında prova yapalım. Elit burada kalsın. Hem bizim için daha iyi.
Rikki: Hadi yine iyisiniz.
Emma: Kai bir dakika beklesene
( biz dışarı çıkar çıkmaz)
Kai: Tamam .
Emma: Sence bu yarışmayı kazanabilirmiyiz?
Kai: Elbette neden olmasın?
Emma: Sadece merak ettim. Ama ikincilikte fena olmaz. Hahaha. Hadi gidelim iki saat sonra finaller başlayacak.
*** 2 saat sonra***
Sunucu: Evet şimdi herkesin beklediği gün geldi.... Sizleri fazla bekletmeden iki takımıda sahneye çağırıyoum.
İlk çıkan gruo Elit dans akademisiydi. Onlardan sonra biz çıkmıştık.
Sunucu: Evet iki takıma da bir moral alkışı lütfen. Evet iki takımıda sahne arkasına davet ediyorum.
*** 15 dakika sonra***
America: Evet ilk önce Elit çıkacak. Onların performasına bakalım.
Riley: Hey siz bu dansta düet yapacakmısınız?
Luhan: Evet yapıcaz ama düet gibi olmayacak.
Rikki ve Sehun: Nasıl yani?
Tiffany: Neyse onlara güvenin eminim ki bir planları var.
Kai: Eğer varsa iyi olur.
Emma: Evet yoksa bizden çekeceğiniz olur.
Emily: Hadi sıra neredeyse size gelicek.
Suho: Umarım 80 lerede alırlar. Bize avantaj olmuş olur.
Lay: Eliti 80 lerde alıcak? Şaka mısın dostum. Galiba sunucu puanlarını açıklayacak.
Sunucu: Elit dans akademisi nin aldığı puan. 99. Bu puanı geçmek çok zor çünkü bu puan şimdiye kadar ki en yüksek puan.
Evet sırada Seul dans akademisi var. Sizi sahneye alalım.
Sahnedeydik
Final dansında düet yapıyorduk. Çalan şarkı ise sing for you ydu. (Bu exonun şarkısı)
Finale geldiğimizde Luhan ve ben dışında herkes yere yatmıştı yani ölmüştü. İkimiz birbirimize aşkla bakıyorduk ve müzik biter bitmez bende Luhan ın kollarında ölüyordum.
Sunucu: Evet bu Harika bir danstı. Evet bu sefer jüri biraz zorlanacak doğrusu. İki dans akademisi de Harika idi.
*** 1-2 dakika sonra***
Sunucu: Evet aldığınız puan 99 bu bir ilk bayanlar ve baylar iki tane birincimiz var. Sizleri tebrik ederiz. Ve çok şanslısınız. Bu gerçekten bir ilk.
Amanda: Bu nasıl olur? Biz kazanmalıydık. Neyse burada olmazsa bölgesel dans yarışma sı var. Sizinle orada görüşmek üzere Seul dans akademisi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN DANS
ChickLitÖncelikle merhaba.Bu benim ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz. Sizin aklınızda bölümlerle alakalı fikirler varsa çekinmeden yazabilirsiniz. Size minnetarımmmm. Neyse ben en iyisi yazmaya başlıyım.Bölümler biraz geç gelebilir kusura bakmayın.Resimlerle...