Son 5 gün kalmıştı. Deliler gibi sabah akşam dans ediyorduk. Stüdyoya bir saat erken gelip, bir saat geç çıkıyorduk. Hepimizin uyku düzeni alt üst olmuştu.
America: Çocuklar biliyorum ,bir saat erken gelip bir saat geç çıkıyoruz. Hepinizin uyku düzeni alt üst oldu. Üzgünüm.
D.o:Biliyoruz. Sen bize hazır olup olmadığımızı sordun.
Luhan: Bizde sana hazır olduğumuzu söyledik.
Luhan bunun ardından çantasının olduğu yere,dolabına,gitti. Çocuklardan izin isteyip bende yanına gittim.
Luhan: Biz düete ne zaman çalışacağız?
Bunu söylerken sesi üzgün çıkıyordu. Bana bakarken dudaklarını büzdü. Gözleri dolmuştu. Tanrım bu hali hem çok tatlıydı hem de çok komikti.
America: Tamam o zaman yarın düete de çalışırız. Ne dersin?
Luhan cevaptan memnun kalmış olmalı ki bana sarıldı ve bende onun yanağına öpücük kondurdum. Sonra çocukların yanına aceleyle gittik. Son bir prova yaptık ve evlere şarjımız bitik bir halde döndük.
Akşam yatmak için hazırlanırken telefonum çaldı. Eski bir arkadaşım arıyordu. Aslında eski bile denemez. O hala benim bir tanecik Kardeşim. Hira ile uzunca bir süre telefonda konuştuk. Ve sonra mecburen (uyumam gerekti.)telefonu kapattım. Onunla konuşurken eski anıları tozlu hatıra raflarımızdan indirmiştik. Onlarla işimiz bitince de hatıraları, diğer unutlulmaya mahkum olan hatıraların yanına koyduk. Sonrası benim için karanlık. Çünkü kendimi sıcacık uykuya teslim etmiştim.
Hira karakteri kendini biliyor. Hikayedeki erkek karakterlerden dolayı okuyacağını pek düşünmesemde hikayemin kütüphanesinde olduğunu bilmek bana ayrı bir mutlulul veriyor.O benim olmayan Kardeşim sınırlı sayıdaki sırdaşım.(deryam da dahil)
Seviliyorsun karagümrükkızı,yürüyen ego ,egoların kraliçesi....
Seviliyorsun sevgi......
Evet notu sahibine ilettikten sonra hikayeye geri dönelim. Bölüm kısa oldu . İki nedeni var. Birincisi fikir tükeniyor. İkincisi uzun bölüm yazamıyorum. Bendede böyle bir problem var. Ama ilerleyen bölümlerde uzun yazıcağımdan emin olabilirsiniz.
Lafı bu hafta çok uzattım galiba ...
Neyse iyi okumalar.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN DANS
Genç Kız EdebiyatıÖncelikle merhaba.Bu benim ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz. Sizin aklınızda bölümlerle alakalı fikirler varsa çekinmeden yazabilirsiniz. Size minnetarımmmm. Neyse ben en iyisi yazmaya başlıyım.Bölümler biraz geç gelebilir kusura bakmayın.Resimlerle...