Otele yerleşme zamanı

38 6 0
                                    

Sabah valizlerle ve kostümlerle beraber stüdyodan kalacağımız otle doğru gidiyorduk.Ancak 4 araba gidiyorduk. Daniel de kostümler ve valizlerin bir kısmı vardı. Bende Luhan,Hira,Suho ve Riley vardı. Diğerleri bayan Emily ve Kai yle geliyordu.
Sonunda otele varmıştık. Beş gün kalacağımız için valizler biraz fazlaydı. Hemde 15 kişiyiz. Çalışanlar bizim sayemizde kas yapmışlardı. - -
Odalara yerleşiyorduk dahası diğerleri yerleşiyordu. Odalarda üç kişi kalıyorduk. Daniel ve Emily bir tek iki kişi kalıyordu.
Hira,Luhan ve ben aynı odada kalıyorduk. Luhan çoktan yerleşmişti ama ben ve Hira yerleşememiştik. Hira nın kıyafetlerine ve ayakkabıları ile benim eşyalarım büyük dolaba sığmıyordu. Sonunda eşyalarımın bir kısmını Luhan ın dolabına koydum.
Luhan:Burda bir çift ve bir de tek kişilik yatak var. Ben tekte yatıyorum.
Hira: İstersen gel üçümüz çift olan yatakta yatalım. Tuhafsın Luhan.
America: Hadi ufak kavganız bittiyse inelim bizi bekliyorlar.
Dedik ve indik.
Emma: Neredesiniz? Son iki gün. Geç kalmak bu kelimeyi listenizden silin.
Hira: America ve ben yerleşemedik. Pardon.
Dedi ve oda bizim yanımıza oturdu.
America: Hadi prova .
Provaya başlamıştık.
Prova odasında yaklaşık bir saat kadar ilk tur dansına çalışmıştık.
Çünkü düeti finale kalırsak kullanacaktık.
Luhan: America,son bi prova yapalım ve düete çalışalım.
America: Tamam. Evet o zaman tekrar baştan alalım. Yerlerinize.
Müzik başlamıştı. Prova bitmişti. Ama sadece ilk tur dansımız için. Luhan ve ben salonun diğer bi ucunda düet için provaya başlamıştık.
Düet özeti:
Ben ve Luhan arka sağ köşeden yavaşça yürüyerek öne doğru geliyoruz. Luhan beni bi anda kolumdan tutarak kendine çekiyor ve etrafımda dönmeye başlıyor. Ben ise ondan kaçarken düşüyorum. Ama kalkamıyorum. Luhan takla atarak yanıma geliyor ve beni kaldırıyor. Orada helikopter kaldırışını yapıyoruz. Ben takla atarak luhan dan uzaklaşmaya çalışsam da o aynı şekilde yanıma geliyor. Finalde birbirimize aşkla bakarken müzik bitiyor ve Luhan beni orada bırakıp gidiyor. Bense orada ölüyorum.
Daniel finali yaptıktan sonra yanımızda bitiyor.
Daniel: Bittiyse bir provada bunu yapın. Sonra bakarız .
Ikimizde evet anlamında başımızı salladik. Ve diğerlerinin yanına gittik.
Emily şarkıyı açmıştı. Herkes döktürüyordü. Bitimine doğru ben yanlış basarak ayağımı burkmuştum. Finalde ortaya giderken. Hira ve diğerlerinin yardımıyla koltuğa oturmuştum. Hemen doktor geldi.
Doktor: Birşey yok burkulma. Beş dakikada geçer. Eğer ağrıolursa bunu sür.
Dedi.
Luhan: Korka ben yanındayım.
Dedi ve beni öptü. Diğerleri ve doktor bir anda gülmeye başladı. Ve doktor odayı gülerek terk etti.
Bizde fırsat bilip hemen odalara gittik zaten yol yorgunuyduk...
Biraz beklettin ama fikir gelmiyor ve yine söylüyorum aklınızda fikir varsa yazabilirsiniz. Benim işime gelir. Mesaj atabilirsiniz veya yorum olarak yazabilirsiniz. Sizleri sewiyorum. Vote vermeyi unutmayalım bu arada.

AŞK İÇİN DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin