~Kapışma Zamanı~

17 4 1
                                    

Bugün bizim için çok zor olacak buna eminim. Çünkü belkide aramızdan ayrılacaklar olacak. Stüdyoya girdiğimde bizim dansçılarımız prova yaparken diğer dansçılar yayılmış birbirleri ile sohbet ediyorlardı.
America: Evet. Öncelikle diğer akademilerden gelen dansçılara hoşgeldiniz demek istiyorum.
Gelen dansçıların bir kısmı kafa sallarken bir kısmıda eğilmişti. Ama dansçıların içinden bir kız dansçı dikkatimi çekmişti. Arada onu Luhan' a bakarken görüyordum. Ve bu cidden sinirlerimi bozuyordu.
Emily'nin bana seslenmesi ile bakışlarımı o kızdan ayırıp Emily'e doğru gittim.
Emily: Gelen dansçılara koreogrofiyi gösterelim.
America:  Daniel ' mı gösterecek? Daha gelmedi o.
Emily başını hayır anlamında salladı. Meraklı gözlerle ona bakarken arkasında bir kadın olduğunu fark ettim.
Emily: Bu benim arkadaşım. Koreografiyi o gösterecek. Daniel'in yurt dışında acil işleri varmış.
Olumlu anlamda başımı salladım ve kadını selamladım.
America: Şey ben kendimi tanıtayım. Ben America efendim. Yoong: Bende Yoong. Park Yoong.
Emily ikimizi de alıp diğer dansçıların yanına götürdü.
America: Evet şimdi size koreografiyi göstereceğiz ama önce 10 dakika ısının.
Hepsi birden ısınırken ben Luhan'ı B stüdyosuna götürmüştüm.
Luhan: Ne oldu sorun ne aşkım?
Meraklı gözlerle bana bakarıyordu. Bu haline tebessüm ederek bir adım geri çekildim. Çünkü çok yakındık.
America: Şu dansçı kız Taylor sana bakıyor hep! Bu durum sinirimi bozuyor sadece ulusal yarışma için susuyorum ama dayanabileceğimi sanmıyorum.
Diyip kafamı yere eğdim. Çünkü gerçekten sinir olmuştum. Luhan ise bana doğru adım atıp elini çeneme koyarak ona bakmamı sağladı. Gözlerimiz buluştuğunda ani bir hareketle bana sarıldı. Bense başımı omzuna yasladım.
Luhan: Hey sakin ol bebeğim. O kız istediğini yapsın ama benim gözlerim de kalbimde sadece seni görüyor. Bayan galiba ben sana bayağı bağlandım. Kördüğüm bu açamazsın.
Bu dediğine hem çok sevinmiştim. Hemde benzetmesine kıkırdamıştım.
America: Teşekkür ederim. Ama gidelim yoksa koreografiyi kaçıracaksın.
Diyip ondan ayrıldım ve A stüdyosuna geri döndük.
Taylor yine Luhan'a bakıyordu ama Luhan'ın dediklerinden sonra onu bi süre kafama takmama kararı aldım. Elimdeki liste ile dansçıların yoklamasını aldım ve Bayan Yoong ise koreografiyi göstermeye başladı.
Bayan Yoong koreografiyi gösterirken diğerleride arkasından onun yaptıklarını yapmaya çalışıyordu. Şu ana kadar bizden iyi olan üç kişi vardı. Kai,Luhan ve Emma diğerleride iyiydi ama kesin bu üçü ulusal yarışmada dansçımızdı. Diğerlerinde ise iki dansçı kendini bayağı gösterdi. Onew ve Taylor. Tabi onlardan sonra ilk yirmide olacak iki kesin dansçı daha var. Jack ve Linda.
Bayan Yoong koreografiyi bir kez gösterdikten sonra odadan çıkıp gitti. Bizimkiler de hemen Emma,Kai ve Luhan'dan yardım almaya başladılar.
Luhan: Hadi B stüdyosuna gidelim. Size orada yardım edelim.
Kai yanıma gelip B stüdyosunun anahtarını istedi. Onlar bizim dansçılarımız olsada anahtarı veremezdim. Kaybolursa yada başına bir şey gelirse suçlu ben olacaktım. Bu yüzden bende onlarla gittim.
*** B stüdyosu***
Kai: Biz en önde duralım. Sizde bizi izleyin. Tekrar edin.  Olur mu?
Rikki: Sadece bir saatimiz var. Acele edelim.
Luhan yanıma gelip sarıldı. Ondan azcık kısa olduğumdan eğildi ve kulağıma fısıldadı.
Luhan: Senin için elimden gelenin en iyisini yapacağım.
Benden ayrıldıktan sonra diğerlerinin yanına gitti ve bende provaya başladılar.Bende oradan ayrılıp A stüdyosunu kontrole gittim.
***A stüdyodu***
Diğer dansçılar da prova yapıyorlardı ama bireysel bir şekilde. Şu anda gerçekten iyi olan dört dansçı var. Onew,Taylor, Jack ve Linda. Bunlar yarınki yirmi kişide olacak olan dansçılar...
Ve dansçıların zamanları bitti. Şimdi asıl maraton başlıyor. Hepsini bireysel şekikde izleyip seçicez. Bizimkileri çağırmaya nasıl gittiysem diğerleri korktu.
D.o: Sakin ol. İyi misin?
Nefes nefese olduğumdan sadece kafamı evet anlamında salladım. Nefesim düzene girince rahatladım.
America: Hadi gelin. Vakit geldi.
Diyip hepimiz A stüdyosuna gittik. Diğer dansçılar da kendilerini bir yerlere atmış dinleniyorlardı .
Emily: Evet sıraları açıkladık. İlk Onew sen varsın.
Onew dışında herkes kenara geçti ve koreografiyi yapmaya başladı.  Ve ilk kişi kesinlikle Onew di.
***herkes bireysel danslarını yapar***
America: Evet şimdi seçilen dansçıları açıklıyorum. Luhan. Emma ,kai, Sehun, Chanyeol, Rikki, Riley, lay,Suho, d.o....  Onew ve Taylor.
Cloe adını duymadığı için yıkılmıştı. Ve ağlamaya başlamıştı. Yanına gidip sarıldım.
Cloe:  Neden ben seçilemedim? *hık* çok kötü dansçıyım değil mi?
America: Hayır değilsin. Sadece bir yerde takıldın ya,işte orada sadece orada eksi puan aldın.
Cloe ağlamayı kesmişti ve bana daha sıkı sarılmaya başladı. Tabii bende ona...

AŞK İÇİN DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin