Son Üç Gün

26 8 1
                                    

Hira bende kalıyordu.Bölge yarışmasına bizle gelicekti. Sabah Hira ile beraber stüdyoya gitmiştik.
Hira: Hey akşam konuşamadık. Luhan la nasıl tanıştınız?
America: Ne ,neden bunu stüdyoda soruyorsun???
Hira: Bilmem sevgilin şu an buraya doğru geldiği için olabilir.
Hira bir kahkaha attı ve gözünden yaşlar akarak gülmeye başladı.
Luhan:Hira ne oldu? America espirimi yaptı?
Luhan yanıma geldi ve bana sarıldı.
America:O hep böyledir. Tuhaf birisidir. Durduk yere güler.
Luhan: Hadi America. Son üç gün. Prova yapmamız lazım. Hem ekipçe hemde düetimize.
Biz hemen hızlı adımlarla Hira yı a stüdyosuna bıraktık ve Luhan la ikimiz b stüdyosuna gittik.
Düetin provasını yaptık. Ve tam helikopter kaldırışını yaparken kapı açıldı ve Hira odaya girdi.
Bizde düeti ona gösterdik.
Hira: Bu harika America. Çok iyi bununla kesin kazanırsınız.
Dedi ve bizi alkışlamaya başladı.
Luhan a bir şey sormak için ona döndüğümde elimi hemen boynuma götürdüm.
America: Kolyem. Kolyem koptu. Olamaz ya kolyem koptu.
Diye sitem ettim ve Luhan a sarıldım. Gözümden yaşlar akıyordu.Luhan da ellerini belime doladı ve beni teselli ediyordu. Bense ofluyordum.
Yerden kolyemi alıp cebime koydum ve yine Luhan a sarıldım oda bana aynı şekilde sarıldı.
Hira bu harekete boğazını temizledi.
Hira:Eee gençler ben sizi yalnız bırakayım.
Dedi ve odadan çıktı.
Luhan tam Hira ya cevap verecekler kızardı ve her ne olduysa kekelemeye başlamıştı. Hira da bu arda gülerek odadan çıktı.
America: ya ben onu yarışmada takacaktım. Ama zinciri koptu....
Luhan: önemli değil . Başka zincir takabilirsin. Kolyeye bilerek zarar vermedin. Hem tüm kolyeler sana feda olsun.
Dedi ve ikimiz hemen Hira nın yanına indik.
Hira: Benden sonra ne yaptınız???
America:Ne yapıcaz eşyaları topladık ve geldik.
Tanrım hayatım boyunca söylediğim en saçma yalandır bu. Karşımda Hira olduğunu unutuyorum bazen. Belki başka biri inanırdı ama Hira inanmazdı. Kısa bi süre daha oturduk ve sonra evlere dağıldık. Akşam evde yorgunluğun üstüne birde Hira nın sorgusuna maruz kalmıştım. Uykuya daldığımı bile hatırlamıyorsam gerisini siz düşünün.

Bu da kısa oldu ama dediğim gibi fikir gelmiyor. Help me ...
Vote vermeyi unutmayın sizleri sewiyorummm...

AŞK İÇİN DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin