Şans mı Şanssızlık mı?

27 5 0
                                    

Otele döndüğümüzde hiç bir hareketlilik olmamıştı. Hepimiz Hira da dahil uyumuştuk. Tabii bir kaç provadan sonra.
Sabah erkenden kalkıp hemen yarışma yerine gittik. Umarım Elit veya Uyum ile karşılaşmayız.
Prova odasında
America: Evet dün iki puanla elenmekten kurtulduk. Ama bu sefer daha iyi bi puan almalıyız. Özelliklede yarına kalmak istiyorsak.
Emma: Elbette istiyoruz. Biliyoruz ki biz bir olursak her şeyi yaparız. Yani başarırız.
Suho: Özetle demek istedikleri biz bugünde kazanıcaz. Bunu yapabiliriz.
America: Hadi prova yapalım. Yoksa hemen eleniriz.
Hemen provaya başladık. Bir saat kalmıştı.
Daniel: Karşılaşacağınız takım Stormy dans akademisi.
Koşarak sahne arkasına geçtik. Ve Stormy dansçılarının gelmesini bekledik.
*** sonunda geldiler***
Sunucu: Evet. İlk olarak hoş geldiniz. Ve ikinci olarak Seul dansçılarını sahneye alalım.
Biz ilk dans eden grup olduğumuza hem mutlu olmuştuk hemde biraz korkuyorduk. Sonuçta Stormy' nin nasıl bir dansla karşımıza çıkacağını bilmiyorduk.
Müzik başlamıştı. Ve biz biraz daha hızlı bir tempoda dans ediyorduk. Ama şu ana kadar harikaydık.
Müzik bitmişti. Ve final hareketini yapıp puanımızı öğrenmeyi bekliyorduk.
Suncu:Evet harika bir dans performonsıyla Seul dansçılarını izledik. Puanınız 86. Bu iyi bir puan. Sırada Stormy dansçıları var. Hadi onları sahneye davet edelim.
Onlarda sahneye çıktılar. Ama danslarının ortasında bir anda durdular. Seyircilerden "aaaa,neden durdu bunlar" gibi sesler geliyordu. Bizde merak etmiştik. Onların takım kaptanı mikrofon istedi. Ve konuşmaya başladı.
Bella: Hepiniz neden durduğumuzu merak ediyorsunuz. Nedenini size söylemek istiyoruz. Biz yarışmadan kısa bir süre önce en iyi balet dansçımızı çok kötü bir kazada kaybettik. Ve ailemizden bu şekilde ayrılan biri bu yarışmada yarışmayı çok istiyordu. Aslında o şu an burada. Evet bizim yanımızda ama onu göremiyoruz. Ama onun ruhu yanımızda. Bizde onunlayız. Biz çekiliyoruz. Son kararımız.
Sunucu: O zaman Seul dansçıları sizi sahneye alalım.
Biz üzgün bir şekilde sahneye çıkarken Stormy dansçılarının bir kısmı sahneden iniyordu.
Sunucu: Seul dans akademisi otomatik olarak bir sonraki tura geçti.
Sahneden inerken Bella' nın yanına gittim.
America: Bella. Bir dakika.
Bella: Ne oldu? Siz kazandınız daha ne diyceksin?
America: Sizi ulusal yarışmada gördüm. Harikaydınız ve hala da öylesiniz. Kendinizi bırakmayın.
Bella: Teşekkür ederiz. Ama ailemizden biri eksik olunca... ve o ulusal yarışmada kadın solomuzdu. O herzaman kadın solo olurdu. Elemesiz. Onu özlüyoruz.
Ona sarıldım. Elimden başka bir şey gelmezdi. Ama onlar kadar ben de üzülmüştüm.
Bella:Sizinkiler seni bekliyordur şimdi. Hadi sen git.
Dedi ve benle vedalaştıktan sonra ağlayarak oradan ayrıldı. Bense diğerlerinin yanına gittim.
Sehun: Ee ne konuştunuz? Senden sonra ağlayarak geçti buradan.
Luhan: Normaldir. Acıları yeni. Sehun şimdi sus. Sonra konuşuruz.
Olaydan sonra hiç birimiz diğer karşılaşmaları izlemeden sahneye boş boş bakmıştık. Sonunda otele dönmüştük.
***Hira,cloe ve suho' nun odası***
Hira: Tanrım bugün hem şanssızdınız hemde şanslıydınız.
Cloe: Nasıl yani?
Suho: Ben anladım galiba. Puan almadan bir sonraki tura geçtik. Bu şansımız. Ama bu olay bizi kötü etkiledi. Biz böyle kazanmayı istemezdik. Hakkımızla kazanmak isterdik. Bu da şanssızlığımız.
Hira: Woow galiba aklımı okudun°_°
Suho bu söze gülmüştü ve kolunu Hira' nın omzuna atmıştı. Hira' nın kalp atışları bir anda tavan yapmıştı ve yüzü kıpkırmızı olmuştu.
Suho:Hira seni daha yeni tanıyoruz ama sana bayağı iyi alıştık. Gidince yalnız kalıcaz.
Hira: Ciddi misin? Beni özliycek misin?
Suho: Evet. Seni sadece ben değil,diğerleride seni özliycek. Neyse daha burdasın.
Dedi ve Hira' ya sarıldı. Hira ise bu sefer iyice kalp krizi geçiricekti. Tam fenalaşaktı ki suho onu bıraktı ve yatağına yattı.
Cloe: Hadi biz de yatalım. Pijamalarını giy. Ben hazırım.
Hira: Suho sen pantalonla mı yatacaksın? Pijamalarını giy. Tabii benden sonra.
Suho: Haklısın. Sen giyin. Ben bekliyorum. Ama lütfen çabuk çık sabah 15 dk da çıkmadın.
Hira:Tamam. Ama beni acele ettiriyorsun. Elim ayağıma dolanıyor. Sana özel değil. America'da yapınca öyle oluyor.
Dedi ve hemen lavoboya girdi ve üstünü değiştirdi ve suho da aynı şeyi yaptı ve hepsi hemen uyumuştu. Diğerlerindede aynı şey olmuştu...
Vote vermeyi unutmayalım sizleri sewiyorum. .Bu arada yine Suho Fanlarıdan bir kez daha özür diliyorum. İyi okumalar... ❤
❤ ❤
Yazım hatalarım varsa özür dilerim.

AŞK İÇİN DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin