Yarışma yerinin cafesinde/
Daniel: İyi iş çıkarttınız. Bu sayede finaldesiniz.
America: Daha vakit var. Biraz daha dinlenelim ve sonra prova yapalım.
Dedik ve bize ayrılan masaya oturduk. Şansıma karşıma Kai oturmuştu. Genelde otelde ve burada karşıma Luhan otururdu.
Kai: Şu an benim yerimde sevgilinin olmasını isterdin değil mi?
America: Huh? Şey neden böyle dedin ki?
Kalbini kırmak istemiyordum ama yalanda söyleyemiyordum.
Kai: Yalan söyleyemiyorsun. Hadi bana Luhan ın kötü özelliklerini söyle sana nasıl başa çıkacağını söyliyim ne dersin?
Hira bunun üzerine beni dürtmüştü.
Hira: İstediğin şey buydu kardeşim.
Diye fısıldamıştı.
America: Fazla birşey yok. Arada geç kalkıyor.
Kai: Ona annesinin yaptığı şeyi yap yanağından öp . İşe yarar, başka?
America: Şey bide son olarak Sehun ile birlikteyken tam bir çocuk oluyor. Ona nasıl bir şey öneriyorsun?
Kai: İşte ona çare yok. Biz onlara sırf bundan dolayı HUNHAN diyoruz.
Hira bunun üzerine kahkaha attı ve benim öldürücü bakışlarımı görünce sustu. ( satansoo America versiyonu)
Hira: D.o sen çok sessizsin yarışma heyecanımı?
D.o: Hem evet hem hayır. Yarışma heyecanı da var ve ailevi meseleler.
Luhan: Hadi provaya.
Hepimiz aynı anda ayaklandık ve bu durumumuza gülerek prova odasına gitmiştik.
Emily: Evet yerlerinize geçin. Başlayın.
Başlamıştık.
Biz Luhan ile düete başlamıştık tam ellerimiz birleşecekken Luhan ın kollarını suho ve Kai tutuyordu. Benim kollarımı ise Rikki ve Cloe tutuyordu. İkimizde aynı anda onlardan kurtulup el ele tutuşucakken Tao aramıza takla atarak bizi ayırmıştı. Ve şarkı bitene kadar diğerleri hem kendi danslarını,taklalarını filan yapıp bizi ayırmaya çalışıyprlardı. Aslımda ayırmakta haklılar ben orada Prenses rolümdeyim ve Luhan ise hip hopçı çocuklar gibi giyinmişti. ( bu cümlede bayağı saçmaladım.)
Müzik bitiyor ve Luhan la ben tam birleşecekken o beni bırakıp gidiyor ve diğerleride onun peşinden gidiyor ve ben sahnede tek kalıyorum ve ışıklar kapanıyor.
İşte böyle bi koreografimiz var. Elitin koreografisini merak ediyoruz. Hemde çok .
America: Hadi sahne arkasına geçelim başlamak üzere.
Dedik ve sahne arkasına geçtik.
Elitin sahibi Bay St.van yanımıza geldi . Kırklı yaşlarda gıcık bi adam.
St.van: Siz mi finale kaldınız? Hah neyse bu bizim için çok kolay olacak.
Dedi ve gülerek yanımızdan ayrıldı. Emily nin sinirlendiğini fark ettik ve hemen onun yanına gittik. Hira ise seyircilerin arasındaki yerini almıştı.
Suho: Sakın o adama sinirlenmeyin biz onları yenicez. Onlar eve dönücek size söz veriyorum.
Bunu duyunca Emily tebessüm etmişti. Onu görünce bizde tebessüm etmiştik ve ellerimizi birleştirip 'Seul dansçıları'diye bağırmıştık. Bu söz bize her zaman güç vermiştir ve vermeye de devam ediyor.
Sunucu: Evet beklenen gün geldi birazdan final karşılaşması başlıycak evet jürilerimizi yerlerine alalım ve dansçılarımızı sahneye alalım.
Elit ve biz kostümlerimizle sahneye çıkmıştık.
Biz sahneden inmiştik elit ilk dans edecek takımdı.
Onların koreografileri:
Arkada kocaman bi uçak resmi var. Kızlar hostes kostümü giymişti. İki erkek pilot kostümü ve diğer erkekler ise maskeli kostüm giymislerdi. Maskeli dansçılar uçağı kaçırıyorlar pilotlar ve hoatesler onları durdurmaya çalışıyor ama Amanda dışındakiler yerde solosunu bitirene kadar yerde yatmaya devam ediyorlar. Amanda solusunu bitirince maskeliler oldukları yerde duruyor ve diğerleri kalkıyor ve final hareketlerini yapıp sahne arkasına geçtiler.
Sunucu:Evet sizlere bu harika dansı yaptığınız için çok teşekkür ederiz . Sırada Seul dansçıları var. Sizleri sahneye davet ediyoruz.
Sahnedeydik. Dans etmeye başlamıştık. (Koreografinin özetini yazmıştım yazmaya üşendim sorry) ve finalde sahnede tek ben kalmıştım ve ışıkar kapandı ve bende diğerlerinin gelmesini bekledim .
Diğerliride gelince Sunucu Elit inde sahneye gelmesini bekledi sonunda onlarda gelmişti.
Sunucu: Evet bu yıl ki kazanan takım... takımı açıklamadan önce iki takımında iyi olduğunu söylememiz gerek. Sadece ikisi değil buraya gelen tüm takımlar gayet iyidi. Ve beklenen an önce kupayı getirelim. Evet bu yıl ki bölge yarışını kazanan ekip SEUL DANS AKADEMİSİ... TEBRİKLER. Biz kazandık.
America: Biz kazandık. Suho sözünü tuttu.
Dedim ve ilk Suho ya sarıldım.
Sonra Luhan a bana doğru koştum ve ona sarıldım ben daha ne olduğunu anlayamadan pozisyonumuz buydu.Sonra kupayı diğerleri ile alıp oradan uzaklaştık. Yol boyunca helimiz aynı şeyi konuştuk. Kupa kazanmamız.
Stüdyoda/
Emily: Sizinle guru duyuyoruz ve bu akşam parti yapalım . Pijama partisi. Hira da davetli.
Hepimiz vedalaşıp evlere dağıldık çünkü sadece bir kaç saatimiz kalmıştı.
Evet bir bölümle daha sizlerleyim yazım hatalarım varsa affedin sorry ve vote vermeyi unutmayın. Bu bölüm hafta içi yayınlanan nadir bölümlerden birisi . Yine hafta sonu yazmaya çalışacağım . Sizleri sewiyorum hoşcakalın. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN DANS
Chick-LitÖncelikle merhaba.Bu benim ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz. Sizin aklınızda bölümlerle alakalı fikirler varsa çekinmeden yazabilirsiniz. Size minnetarımmmm. Neyse ben en iyisi yazmaya başlıyım.Bölümler biraz geç gelebilir kusura bakmayın.Resimlerle...