Sehun ve Luhan özel konuşma:
Sehun: Taylor olayını America ' ya anlatacmısın?
Luhan: Eğer benden uzak durursa anlatmam. Ama eğer benim dibimden ayrılmazsa anlatacam.
Sehun: Saçma bişey yapıp kavga etmeyin America ile de.
Luhan: Sehun. Asla yapmam! America benim kalbimdeki tek kız. Bunu en iyi sen biliyorsun.
Sehun: Tamam hadi merak etmesinler gidelim.
*A stüdosu*
America: Şimdi erkek solo için gönüllüler?
İlk dakikalarda kimseden çıt çıkmadı. Sonunda sessizliği bozan Luhan oldu.
Luhan: Ben katılmak istiyorum.
Onew: Sorun olmazsa bende katılacam.
America : Sorun olmaz. Başka katılan yoksa Luhan sen c stüdyosuna git. Onew sana da B stüdyosunun yerini gösterelim. Hadi beyler.Luhan önden C stüdyoduna gitmişti. Bende Onew'i B stüdyosuna götürüyordum.
***b stüdyosunda***
America: Sen soloya çalış. Ben daha sonra uğrarım.
Onew olumlu anlamda kafa salladıkta sonra hemen A stüdyosuna gittim. Kadın soloyu halletmemiz gerekiyordu..
***A stüdyosunda***
America: Kadın solo için katılmak isteyen?
Chanyeol: Sen katıl America . Geçen yıl birinciliğin var.
America: Başka katılan?
Taylor diğer kızlara baktı ve kendinden emin bir şekilde el kaldırdı .
Taylor: Bende katılıyorum. Kendime güveniyorum.
America: Tamam. Şimdi sırada düetler var. İki kişi ekip olun ister kız kıza ,ister kız erkek. Siz seçin ben Onew ve Luhan 'a bakıcam.
***c stüdyosunda***
İlk olarak Onew'e bakmaya gittim. Çünkü o daha yeni olduğu içindi.
America: Son durum ne Onew?
Onew: Son durum... harika. Son bi prova ve solo tamam.
America: Tamam. Bi provadan sonra sizi çağırırız. Kolay gelsin.
***b stüdyosunda***
America: Hey misafire izin var mı?
Kapının önünde dururken bunu söylemiştim.
Luhan: Misafir mi? Güzel mi??
America: Bilmem? Belki.
Yavaş adımlarla yanına giderken söylemiştim. Oda yavaş adımlarla bana doğru geliyordu. Sonunda tam karşısındaki yerimj almıştım.
America: Solon nasıl?
Luhan: Harika. Kadın solo için ne yaptınız?
America: Ben ve Taylor katıldık.
Luhan şaşırmış bi ifadeyle bana bakıyordu.
America : Anladım. Hadi gidelim.
Odadan boş eylarını aldı ve boşta kalan eliylede elimi tuttu. Ve A stüdyosuna gitmeye başladık.
***A stüdyosunda***
Biz A stüdyosuna gittiğimizde Onew çoktan gelmişti. Luhan elimi bırakıp eşyslarını yerleştirirken bense diğerlerinin yanına gittim.
America: Hadi başlayın. Onew ilk sen başla.
Onew dışında hepimiz kenara geçtik. Onew müzikle beraber dansa başladı. Solosunun komusu aşk tı. Genelde ulusal yarışmada daha orjinal fikirler olur ama onew in hakkını da yiyemem. Özllikle takla atıp kafa yürüyüşü yapması....Sırada Luhan vardı. Onun solosunun konusu ise oksijendi. Nefes alamadığı zamanlarda kendini yerden yere atıp taklalar atıp durdu. Nefes aldığı yerlerde ise b dönüşü yapıp öne doğru bir kaç adım attıktan sonra derin bir nefes aldı. Ve verdi...
İkiside gerçekten iyiydi. Şimdi ise ikisi arasında karar vermekteydi.
Suho: Hadi kime oy veriyorsanız arkasına geçin.
Onew'in arkasına geçenler: Kai,Emma,Lay ve Rikki.
Luhan'ın arkasına geçenler ise: Taylor, ben,D.o,Chanyeol,Suho ve Sehun du.
Onew: Tebrikler. Dostum.
Dedikten sonra Luhan la tokalaştı.
Hepimiz stüdyodan çıkmıştık. Yarın geri kalan kadın solo düetler ve küçük grupları seçmek vardı. Yarın Taylor ile karşılaşıcaktım. Umarım iyi olan kazanır...
Uzun zamandır yazamıyorum üzgünüm. Okullar açıldı ve derslerden fazla yazamayacağım.
Vote vermeyi unutmayın sizleri seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN DANS
ChickLitÖncelikle merhaba.Bu benim ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz. Sizin aklınızda bölümlerle alakalı fikirler varsa çekinmeden yazabilirsiniz. Size minnetarımmmm. Neyse ben en iyisi yazmaya başlıyım.Bölümler biraz geç gelebilir kusura bakmayın.Resimlerle...