Sonraki Zaman
Colorado
Hava aniden bozduğunda onlar hala yola devam ediyorlardı. Gökyüzü hızla gri-koyu tona büründü ve zehirli gazlar ısısı hızla düşen havayla birlikte yere inmeye başladı. Çok az zamanları vardı.
"Herkes korunsun!" diye bağırdı April. Ağır çantasını indirdi ve hemen içinden korunaklı çadırını çıkardı. Herkes hızla aynısını yaptı. Acele etmeleri gerekiyordu.
Fırtınanın ilk yağmurları taşıdığı anda birçok kişi kendi çadırlarını kurup henüz kuramamış olanlara yardıma koştu. Yoğun endişe altında herkes olabildiği kadar acele etti.
April ucu ucuna çadırını bitirip çantasını ve silahını içeri koydu. Zehirli gazlar inmeden hemen önce son defa herkesin emniyette ya da en azından korunmada olduğundan emin oldu ve hemen sonra mini çadırına geçip fermuarını çekti. Çadırın fişini mini güç kaynağına bağladı ve manyetik kalkanı devreye aldı. Bir anda her şey sessizliğe ve derin bir hareketsizliğe büründü.
Manyetik alan dünyayla bağlantısını kesmişti.
Sessizlik gelir gelmez o bu defa çantasının içinden mini bir bilgisayar alıp ekranına baktı. Bu tür cihazlar belirli konumlara yerleştirilmiş gizli istasyonlardan gelen belirli frekanslarda bilgi alış verişi sağlıyordu. April bunları en çok en yakındaki istasyondan gelen güncel emir, bilgi ve hava durumları için kullanırdı.
Ekrandaki hava verilerini inceledi ve bilgisayarı geri kapattı. Kuzeyden gelen yoğun asit sisi burada devam edecekti ve bir miktar da zehirli sıvı bırakacaktı. En az iki saat kadar sürecekti.
"Lanet olasıca!"
Bilgisayarı çantaya geri yerleştirdi ve başını çantanın bir kısmına yaslayıp kıvrıldı. Lanet fırtına onları yakalayacak daha iyi bir vakit bulamamış gibi davranıyordu. Aslında güvenli bölgedeydiler ama yine de bu tek başına yeterli değildi. Herhangi bir Beyin insanı aside maruz kalırsa koruyucu giysisi bile anında parçalanır ve dakikalar içinde eti kemiklerinden soyulurdu. April daha önce birkaç tanesine şahit olmuştu.
Başını iyice yerleştirdi ve o dehşet anıları bir tarafa bırakmaya çalıştı. Ellerini bacakları arasına aldı ve daha çok ısı sağlayacak şekilde ayarladı. Havalar aşağılarda bile artık normalde soğuktu. Bu ona bu defa Önceki Zaman'ı hatırlattı. Şimdi düşününce sanki korkunç bir kâbusa uyanmıştı.
Bir süre bu düşünceler arasında dolaştı ve bir sonraki anda çantasından bir titreme geldiğini algıladı. Dışarıdan arıyor olmalıydılar. Gözlerini açıp saatini kontrol ettiğinde uyuyakaldığını fark etti.
Hemen doğrulup çantasından cihazı çıkardı ve ekrana baktı. Çağrıyı sonlandırıp çadırını güçten kesti. Güç gittiği gibi dışarıdaki sesleri duydu. Hızla çadırın fermuarını çekti ve dışarı çıktı.
Dışarıdaki temiz görünen havayı solumak istedi ama bunu yapamayacağını bildiği için gaz maskesinden derin bir nefes aldı.
Hızla etrafına bakındı. Hemen herkes çıkmıştı ve bazıları çoktan çantalarını hazırlamıştı. Bunların çoğu ilk defa yola çıkanlardı.
"Ne oldu içeride?" diye sordu Şahin.
"Uyuyakalmışım."
"Hava iyi. Gitsek iyi olacak. Akşam gelmek üzere." diye devam etti Şahin. Bu onun takma adıydı. Gerçek adı Mansel'di. Kuş Grubundandı. Takma isimleri en çok onlar kullanırdı. April Mansel'e her zaman güvenirdi. Yıllardır bu gruptaydı ve çok yetenekliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terraform-Taraflar
Science FictionNe zamandan beri orada olduğumu bilmiyordum. Tüm bildiğim şey başımı kaldırdığımda tuhaf bir dünyada olduğumdu. Soluk renkli çim kokularının içine sinen küf mide bulandırıcıydı. Güneşin sepya bulutlar arasından süzülen ışıklarından herhangi bir şey...