Günaydın arkadaşlar. Bugün ikinci günümüz. İyi okumalar :)
Deniz'in ağzından:
"Aslında saymadığım bizim gibi bi kaç arkadaşımız daha var. Bunlardan bir tanesi sıra ve oda arkadaşım Destina. Diğerleri ise Mert ve Arda. Mert benim eski okulumdan tanıştığım 3 senelik kardeşim diyebilirim. O ateş. Aslında Arda da ateş fakat onunla pek konuştuğumuz söylenemez ama onda güçlü bir şeyler hissediyorum. Destina'ya gelirsek o daha çok yeni bu konularda, hemen konsantre olamıyor ama olduğunda da güzel şeyler çıkarıyor. Şimdilik bana sadece duşta suyu şekillendirdiğini, bir keresinde de kantinden su alırken yanlışlıkla şişeyi suyun gücüyle havaya kaldırdığını söylemişti. Bazen olabiliyor böyle şeyler, bende de olmuştu durdurmaya çalışırken bi anda dikkatim dağılıp fırtına çıkarmıştım. Her neyse işte Mert'e gelirsek o bizimle aynı şehirde değil o yüzden sadece telefonla ya da eve gittiğimde hafta sonları görüşebiliyoruz. Biz onunla ikiz gibiyiz. Dış görünüş hariç neredeyse herşeyimiz aynı. Şimdilik Arda da pek bir şeyler yok. Ben bunları düşünürken bi anda zil çaldı. Dersimiz din ve sınavdı. Cidden nefret ediyordum. Hocayı sevmiyorduk. Arkadan birinin seslenmesiyle irkildim."
-Deniiz beni de beklesene.
-Hadi Destina acele et sınav var daha kantinden su alıcaz.
-Of tamam ama parayı sen veririm suları sen alırsın.
"Bu kız da hiç bi zaman kendisi almıyor." diye geçirdim içimden.
Arkamızdan Esra seslendi.
-İnsan bi bekler kanka ya benimkini gördüm ayy göz kırptııı.
-Tamam kanka sakin ol hem biz seni göremeyince geldik tek başımıza.
-Herneyse.
Dedik ve giriş zili çalıp suları hızlıca aldıktan sonra sınava girdik çok güzel geçmişti daha sonra Destinayla birilerini çekiştirmeye başladık. Aslında aklımda hep elemenletle ilgili sorular vardı. Neden bizde vardı bu yetenek. Niye bizdik ?
Ben bunları düşünürken yine bir zil bir zil derken okul bitti. Okul çıkışında karşı taraftaki parka gittik. Çok seviyorduk burayı. Rahatlatıyor, huzur veriyordu.
Bizim gibiler olarak" Derya, Melis, Miray, Destina, Mert, Ali ve Arda" peki ya başkaları var mıydı ? Varsalar neredelerdi. Ne yapıyorlardı, haberleri var mıydı güçlerinden. İnanıyorlar mıydı ? Belki de bi çoğu farkında bile değildi. Peki gücünde ustalaşanlar ? Ya da daha farklı güçleri olanlar ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Kızı
AcakGerçek hayattan alıntı inanılmaz bir hikaye. Belki de kendinizi burada bulacak bizim gibi insanların yalnız olmadıklarını anlayacaksınız.