2. Temnota (Část 4.)

209 15 8
                                    

Sam

Chata Washingtonů

22:44

"Sammy," zakřičel Josh a já rychle otočila za člověkem, kterého jsem odsud neměla šanci vidět.

"Cooooo?" zakřičela jsem nazpět.

"Nechceš mi pomoct s tím ohněm?" zeptal se.

"Ummm - fajn, znovna jsem chtěla jít do vany," oznámila jsem mu.

"Oh! Dobře a nepotřebuješ s tím nějak pomoct?" zeptal se.

"Snaž se víc," zasmála jsem se.

Znovu jsem spustila vodu a rukou jsem se dotkla vody, abych zjistila, zda už konečně přestala téct jen ledová voda. Ne. Byla pořád jen studená.

"Dobře, Joshi. Uvidíme jestli dokážeš zapnout horkou vodu v té tvé velké roztomilé chatce," zakřičela jsem na něj a vodu opět vypla.

Chvíli jsem čekala na Joshovu odpověď, ale když se neozýval rozhodla jsem se jít za ostatními. Vyšla jsem na chodbu a najednou zaslechla podivný křik. Podivně...nelidský.

"Whoa...A to bylo co?" zašeptala jsem.

Rozhodla jsem se to ignorovat. Možná to byla jen Jess. Třeba se Mikovi konečně povedlo vyděsit ji. Když jsem přistoupila ke schodišti mohla jsem jistě slyšet rozhovor ostatních.

"No tak," zasmál se Josh.

"Jak dlouho mu to bude trvat, co myslíš?" zeptal se Chris.

"Dobře...takže vy dva. Mám nápad," ignoroval ho Josh. 

"Co?" zasmála se Ashley.

"Dobře, jsem si docela jistej, že na tomhle šíleném místě používali...spirit board," oznámil jim Josh.

"Co?" zeptala se Ashley.

"Wow! Ty máš spirit board?" zasmál se Chris.

"Jo. Je to zábavný, ne?" odpověděl Josh.

Jen jsem se pousmála a sešla dolů po schodech.

"Počkat. Chceš říct...že bychom měli mít seanci?" podivila se Ashley.

"Ty věci jsou jen vtip, kámo. Umí úplný hovno," oznámil mu Chris.

"Ani náhodou. Používali jsme to pořád," opravil ho Josh, " Já a...ehm...fajn."

"Hej, Joshi. Proč neteče žádná horká voda," připojila jsem se k jejich rozhovoru.

"Jo, fajn. Musíš prve zapnout bojler. A ten je v suterénu," oznámil mi, "A vy se podívejte, jestli nedokážete najít spirit board," otočil se na Ashley a Chrise.

"Chrisi, tak pojď. Bude to jako lov duchů," usmála se Ashley a vydala se pryč.

"Ummm...dobře...když myslíš," pokrčil rameny Chris a vydal se za ní.

"Nebudeš litovat," dodal Josh a následně se otočil na mě, "Připravena na cestu?"

Josh se vydal po schodech dolů do suterénu a já ho jen následovala. Přece jen to tady asi zná lépe než já. Nepamatuju si, že bych v suterénu někdy byla. A to jsme sem jezdívali často. 

"Hej. Došlo ti, proč jsem Chrise a Ash poslal na společnou misi?" zeptal se a vzal ze skříňky u dveří sklepa baterku, "Jo, myslel jsem, že by chtěli být chvíli o samotě."

"Jsou spolu vážně roztomilí," potvrdila jsem, "Prostě si přeju, aby s tím svým zmateným vztahem už nějak pokročili."

"Myslím, že vážně potřebují jen něco, co by je nějak spojilo, chápeš? Nějakou traumatickou událost, které je pošle do náruče toho druhého. Ale myslím, že oba už budou dávno staří než se Chris nějak vysloví," řekl a já se zasmála.

Until DawnKde žijí příběhy. Začni objevovat