- Nie możesz zostać pare dni dłużej? - zapytał zanosząc jego walizkę do taksówki. Louis nie chciał żeby Harry wyjeżdzał. To było ich pierwsze spotkanie, dobra może i drugie ale chcieli zapomnieć o pierwszym.- Nie mogę Lou.. - westchnął i odwrócił się w jego stronę. Chciał zostać ale po ostatniej rozmowie z mamą wiedział że nie mógł. Może i miał 18 lat ale ona traktowała go jak dziecko. No cóż mieszkał z nią..
- Będę tęsknił. - powiedział i spojrzał w jego piękne zielone oczy. Może był u niego tylko 2 dni ale Louis zdąrzył się do niego przywiązać.
- Ja też.. Bardzo. - po tym objął Lou i przyciągnął do uścisku.
Louis tylko uśmiechnął się smutno w jego szyje. Chciał coś zrobić... ale wiedział, że nie mógł.Harry też chciał coś zrobić.. Ale Louis był tylko jego przyjacielem, którego bardzo bardzo lubił.
- Wiesz...- Styles odezwał się ale nie dokończył gdy poczuł czyjeś usta na swoich.
Sparaliżowany nie wiedział co robić.
Chciał coś zrobić ale po prostu nie mógł...Louis był w takim samym szoku co on. Ale wiedział że szybko się nie spotkają więc uczynił to co chciał.
Był w szoku tylko dlatego że odważył się to zrobić.----
WRÓCIŁAM JDNDNXNXNhej hej
Uuuu LouJeju to ff bedzie długie.. hehe
Wiecie chyba lepiej mi się tak pisze.
❤️❤️❤️
Spokojnie to nie jest ich ostatnie spotkanie. ;)
Ily
patrzcie Niall aka dark larrie
Tęsknie za rbb ://