Βγήκα έξω σαν κυνηγημένη και στηρίχτηκα στα κάγκελα της αυλης. Ακριβώς απέναντι μου ηταν ο Γιαννης και η Νάντια. Εκανα μια εκφραση αηδιας και γυρισα απο την αλλη πλευρα. Ακουσα μια φωνη να με φωναζει. Μεσα μου κατι ηθελε να ειναι ο Κωστας αλλα γυρισα και ειδα τον Σταθη με την Κλειω. Αυτοι μου ελειπαν τωρα.
"Αφου σου ειπα να μην παιξεις" ειπε η κλειω μολις με ειδε ετσι οπως ημουν.
"Ωχου ρε κλειω μη φωναζεις και ποναει το κεφαλι μου." γκρινιαξα.
"Λογικο το βρισκω" με ειρωνευτηκε ο σταθης.
"Αλλες δουλειες δεν εχετε εσεις;;" ειπα κοροιδευτικα.
"Βασικα εγω εχω.. Ειναι ενας ωραιος ξανθος μεσα. Το κατι αλλο με γαλαζια ματια αστα να ... " ειπε αλλα σταματησε μολις καταλαβε οτι ο σταθης την κοιτουσε με σοβαρο υφος. Εγω γελασα με την αντιδραση τους. Εκεινη την ωρα ειδα τον κωστα να βγαινει στην αυλή.
"Πωω ρε χριστινα εδω εισαι και σε εψαχ..." πηγε να ολοκληρωσει αλλα ειδε οτι ημουν με παρεα. "Αα εισαι με παρεα. Καλα την κανω εγω" ειπε και ξανα μπηκε μεσα χωρις καν να πω τιποτα.
"Τι σε ηθελε ο κωστας;;" ρωτησε ο σταθης.
"Η χριστινα επαιξε βοτκα πονγκ πριν μαζι του και μαλλον εχασε." ειπε η κλειω και γυρισε σε μενα. Εγω εφυγα απο αυτους και δεν απαντησα σε κανεναν.
Μπηκα μεσα και τον εψαχνα. Δεν περιμενα να με ψαξει μετα απο αυτο.
Το ηθελα εκεινο το φιλι αλλα μου ηρθε πολυ αποτομο.Τον βρηκα να καθετε στο καναπε και απο πανω του ηταν μια κοκαλιαρα με κόκκινα μαλλια να τον φιλαει στο λαιμο. Οι ματιες μας κλειδωθηκαν για λιγο αλλα ενιωσα κατι και αποφασισα να φυγω. Δεν μπορει να ηταν ζηλεια αυτο. Οχι δεν γινοταν να ειναι ζηλεια.
Βγηκα εξω και βρηκα τα παιδια στο ιδιο σημειο."Εγω θα φυγω βαρεθηκα." ειπα αποτομα και εστριψα να φυγω.
"Κατσε ρε παιδι μου που πας ετσι;" με σταματησε η κλειω.
"Ειπα βαρεθηκα παω σπιτι." ειπα αποτομα.
Αρχισα να περπαταω για το σπιτι. Σκεφτομουν το παρτυ. Μα δεν μπορει την μια να φιλαει εμενα και την αλλη ενα τσουλακι. Ουτε που καταλαβα ποτε εκανα την διαδρομη και εφτανα σπιτι. Απο τις σκεψεις μου με το κινητο που χτυπουσε. Το σηκωσα χωρις να δω ποιος ειναι."Ναι;;" ειπα κατευθειαν.
"Χριστίνα δεν ξερω τι εγινε αλλα ο κωστας μολις έφυγες ηρθε και με ρωτησε που εισαι και οταν του ειπα οτι εφυγες αρχισε να τρεχει μαλλον προς το σπιτι σου. Προσεχε εγω τρομαξα" ειπε και δεν ηξερα τι να της πω.
YOU ARE READING
All or nothing
RomanceΤι γινεται οταν η μοιρα μας βαζει νεα προσωπα στην ζωη μας και μας τα αλλαζουν ολα χωρις να το θελουμε;; τι γινεται οταν συναντιούνται δυο εκρηκτικες προσωπικοτητες;; εδω ειναι το ερωτημα.. ερωτας ή πονος;;