Κεφάλαιο 5ο

56 8 0
                                    

Περασαν 4 μερες απο την ημερα στο ξενοδοχειο. Ο μπαμπας μου ειχε ερθει σπιτι αλλα ημουν αρκετα απομακρη μαζι του και εψαχνα και ακομη ψαχνω την καταλληλη στιγμη να του μιλησω ανοιχτα. Η μαμα μου οπως παντα χαρουμενη και θετικη αλλα δεν ξερει και τιποτα για να μην ειναι.
Με τον κωστα συνεχιζουμε τις κοντρες κια μου σπαει απιστευτα τα νευρα. Και απο οτι μου ειπε η Κλειώ πρεπει να τελειωσε με εκεινον τον Δημητρη.

Ειναι πεμπτη βραδυ και καθομαι στο δωματιο μου. Ακούω λιγη χαλαρη μουσικη και ξεκουραζομαι βλεποντας απο το παραθυρο. Τιποτα συγκεκριμενο απλα αγναντεύω.
Αυριο ειναι το παρτυ του γιωργου και θα ειναι ολο το σχολειο σπιτι του. Ο γιωργος και ο λευτερης εχουν σταματησει να κανουν παρεα με τον γιαννη πλεον αφου αυτος εχει παει με την Ναντια και την παρεα της. Αλλα δεν ξερω αν θα ειναι στο παρτυ. Περα απο ολα αυτα εχω να σκεφτώ και το θέμα με τον μπαμπά μου. Δεν μπορώ να κάνω άλλη υπομονη. Δεν μπορώ να βλέπω την μαμά μου να κάθεται και να νομίζει οτι ολα ειναι μια χαρά στον γάμο της.

Αποφασίζω να κατέβω κάτω και να δω τι κάνουν. Καθώς κατέβαινα τις σκάλες άκουσα τους γονείς μου να συζητάνε για κατι καλεσμένους που θα εχουμε το ερχόμενο σαββατοκύριακο.
Παλι θα γεμισει το σπιτι με ξενερωτους μεγάλους που θα μιλάνε μονο για δουλειες του μπαμπά.
Πηγα και καθισα διπλα στην μαμα μου και διαγωνια απο τον μπαμπα.

"Αυριο εχω ενα παρτυ και θα αργήσω να γυρισω." τους ενημερωσα αν και έδινα περισσοτερη προσοχη στην μητερα μου.

"Κατα τι ωρα θα γυρισεις;;" με ρωτησε ο μπαμπας.

"Αργα.. Και δεν εχω βρει τι να βαλω" ειπα αποτομα και ξανα γυρισα στην μαμα.

"Κατι θα βρεις κοριτσι μου" μου ειπε και μου εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο καθως σηκώθηκε απο το τραπεζι.

Εκατσα για λιγο μαζι τους αλλα βαρεθηκα ως γνωστόν οποτε αποφασισα να ανεβω πανω.
Μπηκα στο δωματιο μου και αποφασισα να ακουσω λιγη μουσικη. Σκεφτομουν διαφορα και μου περασε απο το μυαλο το γεγονος οτι δεν βγηκαμε πολυ με τον Παρη λογω τον γεγονοτων. Αλλα ειπε θα ξανα ερθει. Τουλαχιστον με καταλαβε οτι δεν ημουν σε θεση για πολλα πολλα.
Αυριο στο παρτυ θα ειναι καλεσμενο ολο το σχολειο και πολυ φοβαμαι οτι θα ειναι και ο κωστας..
Με αυτες τις σκεψεις με πηρε ο υπνος.

[...]
Ξυπνησα απο το φως που έμπαινε απο τις χαραμαδες που ειχαν τα παντζούρια. Ετσι αναγκαστηκα να σηκωθω. Πηγα στο μπανιο πλυθηκα και κατεβηκα κατω. Δεν ηταν κανενας κατω γεγονος που με παραξενεψε. Βρηκα μονο ενα χαρτακι κολλημενο στο ψυγειο.

All or nothingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora